Haastmakers? Geen internet

  • 1 March 2024
  • 21 reacties
  • 231 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 17 reacties

19/2 Guidion de hardware geinstalleerd. Helaas, geen services. Monteur belde meteen met (?) en die hebben het genoteerd: 2-4 werkdagen is het opgelost. Nu na 9 werkdagen nog niks. Bellen met de “haastmakers” levert niks op; “ligt bij Delta”, “belt u die maar”. Nee, ik heb een contract met Odido, dus jullie lossen het op voor mij! Uiteraard wel gebeld met Delta, maar die kunnen niks doen, “er is een ticket aangemaakt”. Ohja, ik kon wel overstappen naar hen indien gewenst. 😱 Je verzint het niet, odido/delta zou moeten samen werken, maar proberen elkaars klanten weg te lokken. Maar goed, nog steeds geennnnnnn internet en tv!!!! Odido: maak haast!!!

Cal van Odido 2 maanden geleden

Hoi @3r1k, goed dat je ons hierop attendeert, dit is absoluut niet de bedoeling! Ik wil dan ook dat je zo snel mogelijk geholpen wordt. Daarom heb ik extra navraag opgestart bij de technische dienst en ga ik extra druk op ze plaatsen. Hiermee hoop ik snel een doorbraak voor je te forceren.

Ik ga hier voor je achteraan, ik hoop dat wij je zo snel mogelijk dé oplossing kunnen aanbieden!

Bekijk origineel

21 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @3r1k, goed dat je ons hierop attendeert, dit is absoluut niet de bedoeling! Ik wil dan ook dat je zo snel mogelijk geholpen wordt. Daarom heb ik extra navraag opgestart bij de technische dienst en ga ik extra druk op ze plaatsen. Hiermee hoop ik snel een doorbraak voor je te forceren.

Ik ga hier voor je achteraan, ik hoop dat wij je zo snel mogelijk dé oplossing kunnen aanbieden!

Sinds vanavond is er internet. Althans, ik kreeg mail dat het opgelost is, mijn abonnement per nu ingaat. Meteen ook mails van ziggo er overheen dat per vandaag mijn abo bij hen stopt.

echter… mijn tv’s (recente samsungs) kunnen niet auto verbinden met de wifi. ‘Geen internet’ Helpdesk gebeld, die kon mij niet helpen, alleen de samsung manual voorlezen. Geprobeerd met persoon manueel in te stellen… maar men kwam niet verder dan het ip adres; gateway was nog nooit van gehoord. Gevraagd om een techneut aan de lijn, er is een ticket aangemaakt 2370/JIN78990. 

op de router is het wereldbolletje (meestal) groen, maar valt het internet steeds weg: wel wifi, geen internet. Kunnen met onze mobiele apparaten niet fatsoenlijk het web op.

Dus eigenlijk geen steek verder… ben bang dat dit geen fijne relatie gaat worden, en ik binnen de 2 weken bedenktijd mijn opties moet overwegen, maar ik hoop op spoedige en correcte oplossing, met haast!!!!!!

Reputatie 7
Badge +9

Hey @3r1k, ik heb wat instellingen aangepast op het modem. Kan je het modem opnieuw opstarten en kijken of je nu wel verbinding krijgt? 

Hey @3r1k, ik heb wat instellingen aangepast op het modem. Kan je het modem opnieuw opstarten en kijken of je nu wel verbinding krijgt? 

Hoi Tommie, dank, ik zit nog op mn werk, maar zal dat straks meteen doen bij thuiskomst; powerflip neem ik aan?

gr

Hoi Tommie, vanochtend hadden we wel internet op de mobiele apparaten en alleen de tv’s niet. Nu net opnieuw opgestart…. “Geen verbinding mogelijk”… dus je verandering was achteruitgang. Tv doet het ook niet. Gaarne de instellingen terug zetten, dan kunnen we nog wat. 😞

Zelf gereset. Wel weer internet/wifi, maar niet op de tv’s.

 

Weet niet wat er gebeurt is, maar tv’s hebben nu ook internet. Case closed! 👍🏼

Ik ben lost… was te voorbarig. 1 tv kan geen verbinding maken… als ik haren had, trok ik ze eruit. Dikke wifi (althans 200mbit van de 400?) Moedeloos 😞

 

Tot nu toe, zwaar teleurgesteld in Odido; snelheid is matig, alleen rond de 400 mbit voor de meterkast, op elke verdieping een wifi punt… daar haal ik net 250. Als zoon op de ps4 zit, heb je in dezelfde ruimte geen wifi meer… regelmatig valt verbinding weg, voor korte tijd wel, maar niet werkbaar als je in een Teams meeting zit voor werk.. of in een ps4 potje fifa, zometeen begint kwalificatie F1… moment supreme geen beeld?? Ziggo was zo slecht nog niet… ik geef het nog 10 dagen, dan draai ik het abonnement terug en zoek ik een andere provider.  

10 dagen niet gehaald, per vandaag opgezegd. Wat een slechte service, en kwaliteit!!! Na dit telefoontje dropt de kwaliteit helemaal tot nul… elk uur ligt de router eruit… rood internet symbool!! Ben niet van de conspiracy… maar helemaal toevallig lijkt het me ook niet. Snel een nieuwe provider vinden. En wat recensies schrijven, want of ik bel, mail, post…de ondersteuning moet nog komen 😡

Gehele dag geeeeeen internet…. Uit wanhoop een kabel door de kamer getrokken om tv te kunnen kijken… zelfs dat valt 4x per uur weg… wat een wanproduct, zoiets slechts nog mooit meegemaakt!! En nog steeds niemand van service die contact heeft opgenomen. Wel een mail sturen na het opzeggen om af te rekenen… voor iets wat niet werkt, of heeft gewerkt ga ik niet betalen. Maar heel snel een nieuwe provider zoeken en een paar pittige recensies schrijven!!

19/2 Guidion de hardware geinstalleerd. Helaas, geen services. Monteur belde meteen met (?) en die hebben het genoteerd: 2-4 werkdagen is het opgelost. Nu na 9 werkdagen nog niks. Bellen met de “haastmakers” levert niks op; “ligt bij Delta”, “belt u die maar”. Nee, ik heb een contract met Odido, dus jullie lossen het op voor mij! Uiteraard wel gebeld met Delta, maar die kunnen niks doen, “er is een ticket aangemaakt”. Ohja, ik kon wel overstappen naar hen indien gewenst. 😱 Je verzint het niet, odido/delta zou moeten samen werken, maar proberen elkaars klanten weg te lokken. Maar goed, nog steeds geennnnnnn internet en tv!!!! Odido: maak haast!!!

Bij mij hetzelfde verhaal. Verkeerd ONT kastje geleverd in pakket. Guidion monteur netjes omgebouwd met kastje autovoorraad. Was vorige week dinsdag en nu nog steeds zonder internet!! Ligt inderdaad ook bij Delta als prio. Als ik dit bij mijn werkgever als prio zou behandelen, dan zat ik binnen 3 dagen thuis!!

Ik wacht nog tot morgen en als het dan nog niet opgelost is, dan mogen ze bij mij alles ophalen en dan maar misschien bij de bron Delta kijken ;-)

Moedeloos word ik ervan… deze service, heel bar! Opgezegd per einde van de bedenktijd, tot die tijd nog om iets anders te zoeken. Delta miss wel een idee idd. Ik blijf wel bellen om het opgelost te krijgen. 5 dagen geen tv/www… en nog 9 te gaan. Stiekum beetje hoop dat het nog goed komt… maar tegen beter weten in?? 

Het ergste is dat Odido (bij mij) een verkeerd product opstuurt en niet het fatsoen heeft om het echt prio aan te pakken. Dan denk ik maximaal 2 werkdagen!! Ik hoop ook nog dat het word opgelost vandaag of uiterlijk morgen en anders helaas toch opzeggen. Succes met het verdere verloop.

Grrr, dit bericht nu voor de 2de x aan het typen… 

ik dacht ook alles wel meegemaakt te hebben qua service… kan altijd gekker blijkt.

jij ook sterkte en succes met het verloop… hopelijk maken ze haast!!!!!

voor wie meeleest, ik blijf de “voortgang” melden….

vanochtend om 0800 meteen weer gebeld… het 3 x per uur wegvallen van het internet was sinds gisteren verslechterd naar geen internet. vakkundig iemand gesproken deze keer, een verademing. alle stappen aan “mijn kant” doorlopen… er staat hier niets fout. hij zou contact opnemen met de “fiber” afdeling om na te vragen, en mij later terug bellen. Netjes gebeurt, een uur later terug gebeld… het schijnt een landelijk probleem te zijn. ben benieuwd wat ik aantref als ik thuis kom. fingers crossed…

 

… er is weer internet… althans, er was. Nu weer het oude probleem, internet dat geregeld weg valt.

wederom gebeld, moet zeggen, weer goed geholpen, te woord gestaan. Geconstateerd dat, wederom, niet hier aan de hardware ligt. Verdacht is  nu de glasvezel kabel.. er is nu een ticket aangemaakt zodat dit gecontroleerd gaat worden, dit zal een fysiek bezoek zijn, aan huis en aan de ‘straat/wijk verdeelkast. Wel weer 3-5 werkdagen… zou nog net binnen de 14 dagen bedenktijd kunnen vallen. Ben benieuwd…

Inmiddels bijna 14 dagen onderweg… 20/4 loopt de bedenktijd af.. nog geen 1 uur, geen 20 minuten constant tv of internet gehad!!!!!!!

Wat een D R A M A!

Haast is er nog steeds niet, afwachten of er een monteur naar de ‘glasvezel’ gaat kijken. Binnenshuis lijkt het te kloppen…

Odido… dit kan toch niet?? 11 dagen geen internet! Moet ik uitleggen wat een ellende dat is? Geen tv, geen internet… met een kind? Niet thuis kunnen werken, mijn vrouw moest afgelopen week een online examen afleggen… kon niet thuis. Savonds ff ontspannen zappen, filmpje… niet dus! En niemand die haast maakt.. ‘gaan we regelen meneer Stuij, hoogste prioriteit!’. Niks van dit… kastje naar de muur… niet serieus worden genomen.. zo klaar mee. 😞

Reputatie 7
Badge +9

Hey @3r1k, zo te lezen gaat het echt ergens niet helemaal goed. Gelukkig zie ik dat er al een ticket aangemaakt is voor je. Ik hoop oprecht dat we nu de oplossing voor je kunnen vinden. Ik heb de prioriteit van het ticket voor je verhoogd, het ticket zal dan sneller opgepakt moeten worden! 

Hey @3r1k, zo te lezen gaat het echt ergens niet helemaal goed. Gelukkig zie ik dat er al een ticket aangemaakt is voor je. Ik hoop oprecht dat we nu de oplossing voor je kunnen vinden. Ik heb de prioriteit van het ticket voor je verhoogd, het ticket zal dan sneller opgepakt moeten worden! 

Ha Tommie, dank, maar het is “het zoveelste ticket”; vanmorgen was er weer een ticket gesloten, kreeg een email dat het probleem was opgelost. Zonder mij te contacten? Probleem bestaat nog steeds!! Weer gebeld… nieuw ticket… nog 3 dagen dan verloopt mijn bedenktijd… gaat dit nog goed komen??

Reputatie 7
Badge +9

Hey @3r1k, dat snap ik helemaal . Ik hoop oprecht dat het nog optijd opgepakt wordt en we je eindelijk online kunnen krijgen! 

Reageer