heel slechte ervaring

  • 21 November 2023
  • 2 reacties
  • 59 Bekeken

Ik kan echt niet geloven dat ODIDO is zo slecht geworden. 
ze stuurde een monteur om mijn internet te actieveren. 
monteur kwam meer dan 30 min te laat en wat deed die? Allen maar plastic (houder) aan de versterker vast gemakt. Voor de rest helemaal niks en toch nog steeds geen internet. 
echt NIET DOEN! 
beter een andere kiezen. 

Tommie van Odido 5 maanden geleden

Hi @Wpnowak89, welkom op onze Community!

Bedankt voor het delen van je ervaring. De monteur van Guidion installeert het modem en activeert de lijn. Hij heeft geen signaal geconstateerd. Gelukkig zie ik dat je onze klantenservice al gesproken hebt. Kan je ons op de hoogte houden van het proces? Alvast bedankt!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Wpnowak89, welkom op onze Community!

Bedankt voor het delen van je ervaring. De monteur van Guidion installeert het modem en activeert de lijn. Hij heeft geen signaal geconstateerd. Gelukkig zie ik dat je onze klantenservice al gesproken hebt. Kan je ons op de hoogte houden van het proces? Alvast bedankt!

Dat heb ik wel gezegd maar jullie luisteren niet. 
Het signal zou moeten al vanaf de 10de zijn. Het is nu 23de en nog geen oplossing. Jullie zeggen dat er KPN moet langs komen, maar dat konden jullie van te voren zien. Ik ben niet tevreden en ik vindt het jammer dat ik heb naar jullie toe overgestapt. Alle andere bedrijven sturen hun router - plug & play - alles werkt! Bij jullie helemaal niks! Mijn bedrijf staat nu zonder administratie en Facturatie omdat jullie hebben niet voor gezorgd dat alles in orde komt. u kunt van alles zeggen maar de waarheid is dat tevreden klant voor jullie is niet belangrijk. Nogmaals de monteur heeft maar houder vast gemakt van de versterker (was niet nodig) en hij was met zijn vinger bezig aan het slaan in de doosje waar loopt kabels vandaar. 
HEEL SLECHTE BEDRIJF! 

Reageer