Het lukt niet om een afspraak te herplannen met Open Dutch Fiber

  • 17 January 2024
  • 4 reacties
  • 84 Bekeken

Op 14 december zou ODF langskomen voor de fiber aansluiting. Helaas waren ze er niet. Opnieuw iets inplannen is onmogelijk: ODF reageert niet inhoudelijk op mails, ze weten het niet en ik moet wachten op mails die niet komen. Via twitter heb ik Odido om hulp gevraagd maar ook daar niets; de afdeling Fiber zou mij bellen maar die belt niet. Aangezien mijn contract met odido is en niet met ODF verwacht ik enige bijstand hierin. Graag hulp bij het inplannen van een nieuwe afspraak met ODF.

paul1966 3 maanden geleden

Hi Jim,

Ik zat met hetzelfde probleem en kreeg het advies om Multi Dutch Fiber te bellen, zij gaan over de planning. Gegevens hieronder. Zo heb ik uiteindelijk een aansluiting in mijn huis gekregen.
(Off-topic: dit was in september en de aansluiting doet het nog steeds niet).
Odido's garantie en support is (in mijn geval althans) letterlijk en figuurlijk totaan de deur.
Daar waar de kabel de grond in gaat lijken ze (wederom in mijn geval) afhankelijk te zijn van de goodwill van de netwerkbeheerder. En die goodwill is minder “good” dan dat ik zou willen.
Ik zou de servicecontracten tussen ODF en Odido wel eens in willen zien, ik heb de indruk dat de sla's op basis van “time & material” zijn.
Ik zou je willen adviseren om pas over te stappen nadat de lijn is opgeleverd, en je 'm een maandje getest hebt.


Vriendelijke groet,
Paul

 

MultiDutchFiber Infra
085 800 00 68
info@mdfinfra.com

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4

Hi Jim,

Ik zat met hetzelfde probleem en kreeg het advies om Multi Dutch Fiber te bellen, zij gaan over de planning. Gegevens hieronder. Zo heb ik uiteindelijk een aansluiting in mijn huis gekregen.
(Off-topic: dit was in september en de aansluiting doet het nog steeds niet).
Odido's garantie en support is (in mijn geval althans) letterlijk en figuurlijk totaan de deur.
Daar waar de kabel de grond in gaat lijken ze (wederom in mijn geval) afhankelijk te zijn van de goodwill van de netwerkbeheerder. En die goodwill is minder “good” dan dat ik zou willen.
Ik zou de servicecontracten tussen ODF en Odido wel eens in willen zien, ik heb de indruk dat de sla's op basis van “time & material” zijn.
Ik zou je willen adviseren om pas over te stappen nadat de lijn is opgeleverd, en je 'm een maandje getest hebt.


Vriendelijke groet,
Paul

 

MultiDutchFiber Infra
085 800 00 68
info@mdfinfra.com

Hi Jim,

Ik zat met hetzelfde probleem en kreeg het advies om Multi Dutch Fiber te bellen, zij gaan over de planning. Gegevens hieronder. Zo heb ik uiteindelijk een aansluiting in mijn huis gekregen.
(Off-topic: dit was in september en de aansluiting doet het nog steeds niet).
Odido's garantie en support is (in mijn geval althans) letterlijk en figuurlijk totaan de deur.
Daar waar de kabel de grond in gaat lijken ze (wederom in mijn geval) afhankelijk te zijn van de goodwill van de netwerkbeheerder. En die goodwill is minder “good” dan dat ik zou willen.
Ik zou de servicecontracten tussen ODF en Odido wel eens in willen zien, ik heb de indruk dat de sla's op basis van “time & material” zijn.
Ik zou je willen adviseren om pas over te stappen nadat de lijn is opgeleverd, en je 'm een maandje getest hebt.


Vriendelijke groet,
Paul

 

MultiDutchFiber Infra
085 800 00 68
info@mdfinfra.com

Zeer bedankt voor je reactie! Ik heb inderdaad mijn oude abo aangehouden; mijn aanvraag bij Odido dateert van januari 2023, dus we zijn een jaar verder en nog altijd niets. Ik zal multidutchfiber contacten, goeie tip.

Hi Jim,

Ik zat met hetzelfde probleem en kreeg het advies om Multi Dutch Fiber te bellen, zij gaan over de planning. Gegevens hieronder. Zo heb ik uiteindelijk een aansluiting in mijn huis gekregen.
(Off-topic: dit was in september en de aansluiting doet het nog steeds niet).
Odido's garantie en support is (in mijn geval althans) letterlijk en figuurlijk totaan de deur.
Daar waar de kabel de grond in gaat lijken ze (wederom in mijn geval) afhankelijk te zijn van de goodwill van de netwerkbeheerder. En die goodwill is minder “good” dan dat ik zou willen.
Ik zou de servicecontracten tussen ODF en Odido wel eens in willen zien, ik heb de indruk dat de sla's op basis van “time & material” zijn.
Ik zou je willen adviseren om pas over te stappen nadat de lijn is opgeleverd, en je 'm een maandje getest hebt.


Vriendelijke groet,
Paul

 

MultiDutchFiber Infra
085 800 00 68
info@mdfinfra.com

 

 

Voor toekomstige lezers: helaas is deze aannemer niet werkzaam in mijn regio (amsterdam). Opnieuw bij open dutch fiber navraag gedaan maar tot op heden geen afspraak.

Nogmaals teleurstellend nieuws van Odido: ODF had blijkbaar de oorspronkelijke vraag om toestemming  van de VvE naar het verkeerde mailadres gestuurd. Dit terwijl er al een afspraak met mij was ingepland. Heel wonderlijk allemaal. Ik geef het na 12 maanden op en heb mijn abonnementaanvraag geannuleerd en dezelfde dag nog een nieuw abonnement bij Ziggo afgesloten. Wellicht kan Odido zijn afspraken met ODF nog eens herzien want dit lijkt me niet de bedoeling.

Reageer