Beantwoord

Hoe KPN aansluiting herstellen

  • 5 March 2024
  • 5 reacties
  • 47 Bekeken

Reputatie 3

Vraagje heeft iemand een idee hoe ik een KPN aansluiting kan herstellen

De aansluiting zal zo zijn geweest als op het bovenste plaatje . Het onderste plaatje si hoe het er  nu in werkelijkheid uitziet.

 

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 5 March 2024, 12:33

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3

ik heb het idee dat het er zo zou moeten uitzien.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @dRichardK 

Het beste kan hier een monteur voor komen om de aansluiting te herstellen.

Mocht je de modem tijdelijk willen aansluiten gebruik dan het kleine witte doosje met alleen rood en blauw erin dat in het installatiepakket zit.

Je ziet rechts zwarte en doorzichtige draden om elkaar heen gewikkeld, sluit deze 2 aan in het doosje en plug de DSL/PHONE erin.

Mochten die 2 draden niet werken probeer dan de andere witte en doorzichtige draden.

Beide combinaties hebben een geel plakbandje? erom heen.

Reputatie 3

Hallo @dRichardK 

Het beste kan hier een monteur voor komen om de aansluiting te herstellen.

Mocht je de modem tijdelijk willen aansluiten gebruik dan het kleine witte doosje met alleen rood en blauw erin dat in het installatiepakket zit.

Je ziet rechts zwarte en doorzichtige draden om elkaar heen gewikkeld, sluit deze 2 aan in het doosje en plug de DSL/PHONE erin.

Mochten die 2 draden niet werken probeer dan de andere witte en doorzichtige draden.

Beide combinaties hebben een geel plakbandje? erom heen.

 

Bedankt voor de info, ik ga even kijken of jou oplossing werkt.

Ik zal op de site een monteur aanvragen.

Reputatie 7
Badge +15

@dRichardK 

Is de verbinding wel al actief? Op de installatie datum is de verbinding actief vóór 18:00.

Reputatie 3

@dRichardK

Is de verbinding wel al actief? Op de installatie datum is de verbinding actief vóór 18:00.

Het kan zijn dat hij nu nog niet actief is hoor. Het betreft trouwens niet mijn aansluiting.

Reageer