Ik reis terug in de tijd.

  • 28 January 2024
  • 4 reacties
  • 58 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Zins ik een glasvezel abbo genomen heb na het aanleggen van glasvezel bij ons in de wijk is het proces alleen maar achteruit gegaan. De installatie datum is keer op keer naar achter geschoven en is nu Maar-April volgens de voorlaatste email.

De laatste email die ik van de week ontving geeft echter aan dat ze binnenkort glasvezel gaan aanleggen bij ons ?!? Komt er een 2de kabel bij?

Ik maak me serieus zorgen over het service niveau van Odidi in de toekomst.

Ik ben in ieder geval blij dat ik Ziggo niet heb laten opzeggen door T-Mobile/Odido.

Tommie van Odido 3 maanden geleden

Hi @Wired, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie in mijn systeem dat het gaat om een nieuwe glasvezellijn. Ook is de glasvezel nog niet naar binnen gebracht. Jij geeft aan van wel, zou je een foto willen sturen van het FTU (kastje waar de glasvezel naar binnen komt)? Dan kan ik het met zoveel mogelijke informatie doorzetten naar onze glasvezelafadeling. Alvast bedankt.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Wired, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie in mijn systeem dat het gaat om een nieuwe glasvezellijn. Ook is de glasvezel nog niet naar binnen gebracht. Jij geeft aan van wel, zou je een foto willen sturen van het FTU (kastje waar de glasvezel naar binnen komt)? Dan kan ik het met zoveel mogelijke informatie doorzetten naar onze glasvezelafadeling. Alvast bedankt.

Er is bijna een jaar geleden glasvezel in onze wijk aangelegd. Zover ik weet is het nog nergens de woning in gebracht.

Ik heb sinds het bezoek van de verkopers aan de deur waarmee ik een abbo heb afgesloten verschillende emails gehad waarin de de datum van de huisaansluiting steeds verder de toekomst in werd geschoven.

De laatste email, van vorige week, brengt het blijde nieuws dat ze glasvezel in de wijk gaan aanleggen. (die r dus al ligt)

Vandaar het subject in deze post.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Wired, je hebt zeker gelijk: het aanleggen van een geheel nieuw glasvezelnetwerk duurt vaak een hele poos! Dit komt ook omdat er een hoop bij komt kijken. Ik zie in het systeem dat de wijkcentrale waarop jij aangesloten gaat worden op 19 december 2023 is opgeleverd. Hierom is de volgende fase opgestart en vandaar dat je een e-mail hebt ontvangen dat de aannemer snel glasvezel bij jou in de wijk gaat aanleggen.

Ik heb er vertrouwen in dat je de komende tijd een stuk meer zal merken van het aanlegproces, ik ga voor je duimen dat de aanleg voorspoedig verloopt! 🙂

Nog 1x dan.

De glasvezel ligt al tot bij iedereen tot de voordeur in de hele wijk.

Het wachten is op de aansluiting in de woning

Reageer