In november 2022 glasvezelabonnement aangevraagd, maar nog steeds elke maand alleen een mail dat ik waarschijnlijk volgende maand word aangesloten

  • 5 July 2023
  • 1 reactie
  • 30 Bekeken

Beste,

12 november 2022 heb ik een t-mobile thuis abonnement op glasvezel afgesloten waarbij jullie aangaven dat wij waarschijnlijk in december (Rotterdam Charlois fase 1) aangesloten zouden worden.

Sindsdien krijg ik elke maand een nieuwe mail waarin de verwachte opleverdatum telkens weer een maand opschuift.

Kunnen jullie achterhalen wat de echte planning is en wanneer de kabeltjes voor de deur daadwerkelijk naar binnen gebracht gaan worden zodat de glasvezelverbinding daadwerkelijk aangesloten kan worden?

 

Tommie van Odido 10 maanden geleden

Hi @mschrijver, welkom op onze Community!

Op dit moment kan ik jammer genoeg niet zien of we er al een datum aan vast kunnen plakken. Ik heb daarom Fiber aan de mouw getrokken om je een concrete update te geven over de situatie. Ik kan mij namelijk voorstellen dat staat te popelen om gebruik te maken van glasvezel. Houd je telefoon goed in de gaten, Fiber gaat je opbellen en hopelijk hebben zij een duidelijker antwoord voor je! 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @mschrijver, welkom op onze Community!

Op dit moment kan ik jammer genoeg niet zien of we er al een datum aan vast kunnen plakken. Ik heb daarom Fiber aan de mouw getrokken om je een concrete update te geven over de situatie. Ik kan mij namelijk voorstellen dat staat te popelen om gebruik te maken van glasvezel. Houd je telefoon goed in de gaten, Fiber gaat je opbellen en hopelijk hebben zij een duidelijker antwoord voor je! 

Reageer