Beantwoord

Installatie ISRA punt/kabel

  • 23 January 2020
  • 28 reacties
  • 1200 Bekeken


Toon eerste reactie

28 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Heel graag gedaan! Bedankt voor het terugsturen van je modem.

 

Groetjes terug! :relaxed:

Hoi @Jason, @Waqqas 

 

Het terugsturen van de apparatuur en het stopzetten van het abonnement is allemaal goed verlopen. Nu is er vorige week toch ongeveer 40 euro bij mij in rekening gebracht, terwijl ik nooit gebruik heb kunnen maken van diensten van t-mobile.

Ik heb het bedrag teruggeboekt, maar het lijkt me niet dat het daarmee afgehandeld is. Kan ik ergens bezwaar maken tegen deze kosten? Of moet ik nu afwachten op een reactie van t-mobile?

 

Alvast bedankt!

Groetjes,

Hilde

Reputatie 7

Hey @HSmits,

Ik ga je geruststellen, de kosten van de factuur ga je terugkrijgen. :smile:  Ik heb zojuist een vergoeding ingediend voor de gehele factuur. Zo te zien bestaat de factuur uit twee onderdelen; uit abonnementskosten voor een gedeelte van februari en activatiekosten. Beide kosten krijg je volgende maand (mei) netjes terug gestort op je rekening. 

Reageer