Beantwoord

Installatie ISRA punt/kabel

  • 23 January 2020
  • 28 reacties
  • 1201 Bekeken


Toon eerste reactie

28 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @HSmits,

 

Wat jammer dat er geen ISRA (aansluitpunt) gevonden is! De monteur heeft een ticket ingeschoten naar de techneuten die vervolgens met de netwerkbeheerder (KPN) gaan schakelen wat nu de vervolgstap is. Ik sluit niet uit dat KPN informeert of ze langs mogen komen om een aansluitpunt te plaatsen. De KPN monteur bepaalt dan vervolgens of hier kosten aan verbonden zitten of dat het kosteloos is. Als er kosten aan verbonden zitten, dan mag je zelf bepalen of je die kosten wilt maken of niet. Zo niet, dan mag je uiteraard jouw abonnement kosteloos opzeggen. Laat ons weten wat er staat te gebeuren en wat de uitkomst ervan is, dan gaan wij zo snel mogelijk voor je aan de slag om het of te beëindigen of je verder te assisteren met de aansluiting. :wink:

 

 

Reputatie 7
Badge +16

Wat fijn dat de monteur morgen al komt! Veel succes, laat je me weten hoe het gegaan is? Ben super benieuwd wat de uitkomst zal zijn. :smile: Voor nu een heel mooi weekend toegewenst!

Hoi,

 

Even voor de duidelijkheid, op dit moment komt er nog niemand langs.

Vorige week maandag was er iemand van kpn langs geweest, maar die kon het ISRA punt niet vinden en toen zou er de dag erna iemand anders van kpn langskomen. Bij die 2e afspraak kwam toen niemand opdagen en toen ik kpn daarover belde hoorde ik dat bij kpn de opdracht was afgesloten. T-mobile zou evt weer een nieuwe opdracht moest versturen. Kpn zou hier bij T-mobile over informeren, maar hier heb ik niks meer van gehoord.

De dag erna heb ik toen zelf dit punt gevonden waar ik deze foto's van heb gemaakt. 

Ik denk echter dat de actie nu bij t-mobile ligt om of een t-mobile monteur, of een kpn monteur langs te sturen.

 

Groetjes,

Hilde

Reageer