Installatie niet gelukt

  • 12 January 2024
  • 4 reacties
  • 96 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Maand geleden odido aangevraagd via overstap service. Momenteel had ik ziggo.

Gisteren op 11 januari was het zover. De monteur zou langskomen en alles installeren. Speciaal dagje vrij genomen. 5 minuten voordat de monteur er zou zijn werd ik gebeld.

De pop is niet toegankelijk dus installeren was geen optie. Melding bij KPN gemaakt. REQ-240003710. 

 

Ik heb daarna naar odido gebeld wanneer ik dan een nieuwe afspraak zou krijgen voor installatie en dat ik niet heel happy was een vrije dag opgenomen te hebben voor niks. Ik sprak met Raoul. Hij zou me binnen een half uur terug bellen. Tot op heden ben ik niet gebeld. 

 

Vandaag zelf gebeld naar Guideon. Zij konden zien dat het niet gelukt was maar konden nog geen nieuwe afspraak maken. Dat moest via odido. Prima weer gebeld met odido. Ik zou wederom terug gebeld worden. Helaas is dat wederom niet gelukt. Ik krijg hier niet een goed gevoel bij. Snap 1 niet dat jullie er pas 5 minuten voor installatie achterkomen dat het niet gaat. Kon dat niet eerder.? 2 snap ik al helemaal niet dat je twee keer zegt terug te bellen en dan gewoon niet terug belt. 

Ik weet nu dus niet waarom ik niet aangesloten kon worden en ook niet wanneer dat dan wel kan en hoe ik dan een nieuwe afspraak kan maken. 

 

Ik ben al ruim 25 jaar klant bij mobiel bij jullie maar dit heb ik niet eerder meegemaakt. Kunnen jullie me wellicht hier vertellen waarop ik moet wachten. 

 

Ishana van Odido 3 maanden geleden

Hoi @Jimanez, allereerst excuses voor deze ervaring! Ik heb het meteen nagekeken en ik zie dat dit inmiddels is doorgezet naar de technische dienst. Zij zullen met de externe netwerkbeheerder nagaan of Guidion nu weer langs kan komen. Ze sturen je dan zo snel mogelijk een nieuwe link voor een afspraak. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag! Groetjes, Ishana

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Jimanez, allereerst excuses voor deze ervaring! Ik heb het meteen nagekeken en ik zie dat dit inmiddels is doorgezet naar de technische dienst. Zij zullen met de externe netwerkbeheerder nagaan of Guidion nu weer langs kan komen. Ze sturen je dan zo snel mogelijk een nieuwe link voor een afspraak. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag! Groetjes, Ishana

Vorige week is een kpn monteur langs geweest. Hij was ook zo vriendelijk alles meteen aan te sluiten.  Tv en internet werken al een week prima. Vast bellen werkt echter niet. Vervelend want dan is er ook geen verbinding tussen alarm systemen alarm centrale. Wat gaat hier mis? Ik heb van alles al een paar maal de stroom eraf gehaald 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Jimanez, het kan 24 tot 48 uur duren voordat de telefoonlijn online is. Ik heb zojuist een lijnmeting gedaan en zie dat de lijn online moet zijn! Werkt de telefoon op dit moment of niet?

Ha Tommie. 

 

Dank. Het lijkt nu inderdaad te werken. 

Reageer