Beantwoord

Installatieafspraak Guidion moeten annuleren - nieuwe mogelijkheid initiëren?

  • 22 March 2023
  • 2 reacties
  • 42 Bekeken

Hallo allen,

Ik heb op 16 februari een snelheidswijziging doorgevoerd in mijn T-Mobile Thuis abonnement. Nu is het zo dat hiervoor een nieuwe Media Converter geïnstalleerd moet worden door Guidion. Zij hebben hiervoor op 21 februari een afspraak ingeschoten voor 17 maart, alleen was het toen niet mogelijk voor mij. Via de Self-Service heb ik tot 3x aan toe in die periode geprobeerd de afspraak te wijzigen, alleen kreeg ik geen bevestiging hiervan.

Daarom heb ik, net iets binnen de 24 uur op 16 maart, gebeld naar Guidion om te vragen wat de status was van de wijziging, maar deze was niet bij hen doorgekomen. Ik heb daarom verzocht de afspraak er geheel uit te halen omdat wijzigen volgens hen niet meer zou lukken. Zij gaven aan dat ik via T-Mobile dan een nieuw moment kon laten initiëren.

Nu is mijn vraag dus, kan iemand mij daarmee helpen, gezien ik nergens heb kunnen vinden op de site hoe dat kan.

Ik hoor het graag 😄

Dylan

icon

Beste antwoord door Dylan93 23 March 2023, 10:26

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Dylan93, goed dat je dit aankaart. Ik heb zojuist de aanvraag opnieuw ingediend. Je krijg een bericht om de afspraak opnieuw in te plannen! Als je verder nog vragen hebt, stel ze gerust. 

Mod edit:

Hi @Dylan93, goed dat je dit aankaart. Ik heb zojuist de aanvraag opnieuw ingediend. Je krijg een bericht om de afspraak opnieuw in te plannen! Als je verder nog vragen hebt, stel ze gerust. 

 

Hi @Tommie, dank voor de snelle reactie en actie natuurlijk! Ontvangen en nieuwe afspraak is ingepland, helemaal top 😁

Reageer