Beantwoord

Installatiepakket Glasvezel nog niet verstuurd.

  • 17 August 2020
  • 25 reacties
  • 685 Bekeken

Heb al diverse topics doorgelezen en zojuist ook contact gehad met de klantenservice. 
Wij gaan verhuizen en daar is Glasvezel beschikbaar.

Verhuizing is 30-7 doorgegeven, 19 augustus wordt de lijn opgeleverd, afspraak monteur staat op 21 augustus echter heb ik nog geen installatiepakket ontvangen. Medewerkster van de helpdesk kon werkelijk niets vertellen….zij had als enige info: is in onderzoek en meer weten we niet…..

 

ze gaat er vandaag verder achteraan, afspraak met monteur kan ik nog t/m woensdag wijzigen maar je probeert als klant alles en netjes op tijd te regelen…..ben je alsnog de dupe, begrijp nu uit diverse topics dat dit al geruime tijd speelt…..

hoe kan men nu dan nog steeds geen info hebben?

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 17 August 2020, 16:44

Bekijk origineel

25 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Mark2017, goed dat je het aankaart bij ons en welkom op de Community! 

We hebben sinds eind juli een issue waarbij verhuizingen wel goed doorkomen, maar er geen of een onvolledig pakket wordt geleverd. Dit probleem is inderdaad in onderzoek en er wordt hard gewerkt aan een definitieve oplossing. Dat is wellicht een ietwat flauw antwoord, maar wel de realiteit. 

Ik wil je verzoeken om de installatieafspraak met Guidion te verzetten. Het is spijtig om te moeten zeggen, maar we gaan het niet vóór de 19e in orde kunnen maken, het spijt me! Weet je op welke termijn mijn collega je zou terugbellen?
Kan ik je in de tussentijd enigszins geruststellen door een Unlimited Internet voucher aan te bieden voor zeven dagen? Dan kun je in ieder geval via de hotspot van je mobiele telefoon online komen op PC en laptop.

Je collega had beloofd het vanmiddag tijdens een gesprek met leidinggevenden aan te geven dat dit niet klantvriendelijk is want jullie kunnen niets zeggen.

 

ze zou vandaag of morgen een reactie geven.

 

aan een voucher heb ik vrij weinig aanzien ik nog bij een concurrent zit, per november gaat mijn mobiel ook over naar t-mobile.

Reputatie 7

Hi @Mark2017, achter de schermen werken we hard aan een oplossing en we gaan er voor zorgen dat je het pakket zo snel mogelijk ontvangt!

Is er al meer bekend,?

we zijn alweer een paar dagen verder en sinds afgelopen woensdag is mijn lijn al actief maar nog geen installatiepakket...

Zou snel kunnen zijn, maar ik las er ook al 1 die een maand wacht, is een groot probleem die pakketten versturen terwijl het zo simpel kan zijn.

Reputatie 6

Hoi @Mark2017 , ik heb je profiel doorgespit, maar zie nog geen verzonden installatiepakket. In ieder geval geen zorgen over je actieve lijn: je hoeft natuurlijk niet te betalen voor diensten die je niet kunt gebruiken. We kunnen het teveel in rekening gebrachte abonnementsgeld voor je crediteren!

Bedankt voor je reactie, belangrijker is de vraag: wanneer kunnen wij genieten van internet en tv ?

Want daar hoor ik jullie niet over….

Een 3 jarig mannetje verandert langzaam in een mini hooligan als hij zijn favoriete games en series niet kan spelen of bekijken...

Reputatie 6

@Mark2017 Goed nieuws: ik zie dat jouw pakket vandaag gereed gemaakt is voor verzending. Ik verwacht dat deze vandaag wordt overgedragen aan PostNL. Als je de applicatie van PostNL hebt, ontvang je een melding over de status van je pakket. Hulp is dus onderweg, nog even geduld! Misschien kunnen jullie in de tussentijd lekker samen een boekje lezen? 😉

Onze kleine associeert lezen/voorlezen met naar bed gaan…

Je kent het gezegde: 2 is nee, 3 nog steeds niet!

Na veel gezeur zal vandaag eindelijk het langverwachte installatiepakket worden afgeleverd!

Maar de soap is nog niet voorbij….gisteren gaan bellen met Guidion en T-Mobile voor een monteursafspraak…

 

Na 52 minuten aan de telefoon!!!
Kon ik eindelijk een monteursafspraak maken en ja hoor!

7 SEPTEMBER!!! Dat is 3 weken na de oorspronkelijke oplevering van de lijn en door fouten van jullie!


Dit is echt niet normaal meer, je moet gewoon verplicht 10 dagen wachten terwijl mijn lijn al is opgeleverd!

Wat is dit voor kul ?

 

Weer bellen met de klantenservice: nee, u heeft pech en moet wachten...is dit nou de service die jullie bieden als jullie fouten maken ?

 

ik heb spijt als haren op mijn hoofd...

 

 

Ik vind het wel heel apart dat er ineens niet meer gereageerd wordt vanuit T-mobile…

Heb ik een gevoelige snaar geraakt ?

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Mark2017, jouw laatste bericht is tussen wal en schip belandt, sorry! Heb je toevallig je bericht gewijzigd via de “Edit post”-knop? Heel soms komt het voor dat een gewijzigd bericht de tags in een topic weghaalt of het topic uit de wachtrij pusht. Dit zou verholpen moeten zijn na een recente update en zo te zien, werkt het want nu is jouw topic weer bij ons teruggekomen. 

Overigens heb je zeker geen gevoelige snaar geraakt, sterker nog: iedereen is het met je eens. We hebben problemen gehad met te late opleveringen door het niet tijdig verzenden van installatiepakketten en dat is een frustrerende periode geweest. Gelukkig is dat nu voorbij en zul je maandag eindelijk aangesloten worden.

Als ik iets voor je kan doen, laat het me alsjeblieft weten. Je mag me ook een privébericht sturen, dan krijg ik hier sneller een melding van! 😄

Nu ben ik blij voor Mark2017. Ik heb hierdoor ook de hoop dat mijn pakket ook een keer verzonden is🤔. Ik wacht namelijk al vanaf 14 augustus op een nieuw pakket. 21 juli is de verhuizing aangemeld en 14 augustus(aansluitdatum) nog niks. Ik moest het oude pakket wat in mijn oude huis zat maar pakken dat adres werd namelijk toch per die dag afgesloten (terwijl ik expliciet had gevraagd dat pas een week later te doen). 
ik zat al bij Vodafone Thuis toen het door Tmobile werd overgenomen en de apparatuur is dusdanig oud dat Vodafone er nog op staat. Tijd voor vervanging denk ik? Ik begrijp best dat ik niet de meest prangende casus ben aangezien ik wel beeld en data heb op dit moment maar ik voel niet dat er actie wordt ondernomen.

laat hoop geen uitgestelde teleurstelling zijn.😕

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Andries79 

Bedankt voor het melden! Ik zie inderdaad dat je pakket nog niet is verzonden, maar geen zorgen we gaan het installatiepakket handmatig versturen zodat je binnen 1 week of 2 thuis hebt. Als je in de tussentijd nog andere vragen hebt of als ik verder nog iets voor je kan doen, laat het vooral weten!

Hallo Hajar.

dank voor de informatie en reactie.

Kan ik op basis hiervan dan een afspraak gaan maken met Guidion?

groet

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Andries79 

Op dit moment hoef je zelf nog niks te doen. Je krijgt een bericht van ons per e-mail met meer informatie zodra het wel mogelijk is. 

Neeeeeee

 

krijg je dit bericht op het moment dat de monteur zou langskomen!

Beste klant, onze monteur is onverwachts uitgevallen. Wij zijn nu op zoek naar vervanging en nemen z.s.m. contact met je op. Onze excuses voor het ongemak.

 

 

🤦🏼‍♂️
 

daar zal dan ook weer een tijd overheen gaan..

ik denk dat ik vandaag ook maar vast een afspraak maak in de verwachting (hoop) dat het pakket er met 2 weken is..

succes Mark. Laat even weten wat de planningstermijnen van Guidion zijn op dit moment.

 

Mijn limiet is bereikt!

Guidion gebeld, T-mobile gebeld, T-mobile gechat antwoord: meneer wij kunnen niets doen, u wordt teruggebeld voor een afspraak…

ik vraag : wanneer dan ? Zit al ruim 3 weken zonder internet/tv…

antwoord: weten we niet, misschien vandaag en anders morgen! 

WTF ik bel niet naar de KONING!!!
Ik wil gewoon een afspraak zo SNEL mogelijk!!! 
wat is daar nou zo moeilijk aan ? 
 

de monteursafspraak was tussen 10-12 uur, annulering al om 08:45 uur!
en dan lukt het je niet om na zoveel uren fatsoenlijk iemand terug te bellen voor een nieuwe afspraak ???

 

echt kansloos dit

te belachelijk voor woorden
 


 

 

 

 

 

Reputatie 7

Hi @Mark2017,

 

Gelukkig zie ik dat de afspraak inmiddels is ingepland en zeer binnenkort dan eindelijk je abonnement van start kan gaan. Weet dat wij aan jouw kant staan, we willen jou ook zo snel mogelijk online hebben. 

 

Hoi @Andries79

 

Begrijp ik het goed dat er in augustus al een monteur is geweest en jij online bent, zij het met het oude modem? 

Hallo Sander,

 

ja dat klopt.

ik zit nog met apparatuur uit 2009/10.

de nood is dus niet vreselijk hoog. Maar ik voel me wel afgescheept met “oude rommel”. Elke keer Als ik de afgelopen jaren navraag heb gedaan was het antwoord dat er niks nieuwers voorhanden was.


 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Andries79,

Bedankt voor de informatie, ik zie inderdaad wat je bedoelt. Excuus dat het installatiepakket er nog niet is, maar we zijn je zeker niet vergeten! Zo te zien loopt er namelijk al een onderzoek bij onze technische dienst, en wij gaan er zeker voor zorgen dat je snel met nieuwe apparatuur wordt voorzien. Voor de een of andere reden zit er alleen een obstructie in het systeem, en wij zijn druk bezig om deze obstructie op te lossen of te omzeilen. Wij houden je in ieder geval op de hoogte en wij gaan dit zeker voor je oplossen! Voor nu nog een fijne dag gewenst. 

En? Is er al iets te melden?

Het is wel bijzonder dat Tmobile niet in staat is om binnen 2 maanden een storing te verhelpen in een distributie systeem.

je zou haast denken dat jullie bewust niks willen sturen omdat jullie nog niet zo ver zijn met de introductie van het nieuwe tv ontvanger met clouddiensten.🤔 Hierdoor accepteren jullie wat storingen en gezeur maar sparen jullie driedubbele kosten van transport, retour transport en installatie door Guidion uit.

als dit het zou zijn had ik liever gewoon dat men mij dit vertelt. Dat geeft meer transparantie en vertrouwen in plaats van wantrouwen..

 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Andries79, omdat dit al te lang geduurd heeft, heb ik onze developer hiervoor benaderd. Zij heeft het euvel dan eindelijk verholpen omdat er eindelijk een fix voor is aan onze kant (in jouw specifieke situatie dan). 

Ik blijf dit monitoren totdat het pakket bij jou aangekomen is. Excuses voor de lengte van deze systeemfout en voor het feit dat we niet transparant overgekomen zijn. Dat kan en mag nooit de bedoeling zijn. Als ik in de tussentijd iets voor je kan doen, laat het me dan alsjeblieft weten!

Hallo Jason,

 

dank voor de reactie.

ik ben blij om te melden dat er eindelijk een installatiepakket is geleverd.

tot mijn verrassing bevat dit alleen maar een router en een glasvezel converter. De TV ontvanger die ik er ook bij verwachtte ontbreekt.

was dit de bedoeling of ben ik verkeerd geïnformeerd?

nu blijf ik dus zitten met een ontvanger met hard drive opname capaciteit uit 2009/2010.

 

 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Andries79, ik heb je een privébericht gestuurd omdat het privacygevoelige informatie betreft. We spreken elkaar daar verder! 

Reageer