Installatiepakket wordt teruggestuurd naar TM

  • 10 June 2023
  • 3 reacties
  • 55 Bekeken

me pakket word weer terug gestuurd en niet naar dhl ophaal punt gebracht 

Jason van Odido 10 maanden geleden

Hoi @Farah321, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Zoals Cristien aangeeft, willen we graag weten wat er precies gebeurd is. Het klinkt alsof jouw installatiepakket niet naar je adres verstuurd is, of je niet thuis was op het moment van bezorging en het pakket daarna meteen naar ons retour gegaan is, klopt dat? 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Farah321 welkom op deze zonnige dag!

Wat is er mis gegaan? Je moet het iets beter uitleggen anders kan niemand je verder helpen!.

MVG.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Farah321, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Zoals Cristien aangeeft, willen we graag weten wat er precies gebeurd is. Het klinkt alsof jouw installatiepakket niet naar je adres verstuurd is, of je niet thuis was op het moment van bezorging en het pakket daarna meteen naar ons retour gegaan is, klopt dat? 

Hey CrisTien en Jason 

 

Ik was gisteren aan het werken had dag van te voren tijdstip veranderd en toen ik elke keer op app keek van dhl zag ik dat die nog onderweg was dus ik dacht red het wel op moment dat ik thuis kwam kreeg ik een melding dat ze me net hebben gemist 😒😒 en inplaats van opsturen naar ophaalpunt van dhl stuur ze het weet op naar t-mobile heb vervolgens klantenservice gebeld en die vond het ook raar en werd toen geholpen door een nieuwe bestelling op te sturen 

Denk dat het maandag wordt gedaan 

 

 

Reageer