internet

  • 7 June 2023
  • 8 reacties
  • 164 Bekeken

Hoi ik heb op 27-04-2023 internet aangevraagd en op 05-05 de modem thuis gekregen verder hoor ik er niets meer van.mijn oude provider is per 2-6 opgezegd.zit nu zonder internet 

Tommie van Odido 10 maanden geleden

@Jijenik dat zou inderdaad kunnen, geen zorgen!

Ik heb direct Guidion opnieuw voor je aangestuurd. Je ontvangt een bericht om de afspraak in te plannen. Wil je mij hiervan op de hoogte houden?

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Jijenik 

Wat is de status in je My T-Mobile account en heb je via de mail of een sms een afspraak kunnen maken met Guidion voor de installatie?

Of moet het glasvezel eerst nog naar binnen worden gebracht?

Reputatie 7
Badge +14

Hoi ik heb op 27-04-2023 internet aangevraagd en op 05-05 de modem thuis gekregen verder hoor ik er niets meer van.mijn oude provider is per 2-6 opgezegd.zit nu zonder internet 

Als je DSL hebt besteld, dan kun je de modem/router gewoon aansluiten en zal de dienst op de dag die vermeld staat in je Myt-mobile omgeving starten.

De status staat op: lijn is aangevraagd.ik heb geen mail of sms gehad voor een afspraak.de aansluiting voor glasvezel zit hier al een jaar of 4.dus ik snap het niet.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Jijenik, welkom op onze Community!

Ik ben direct voor je gaan kijken. Wat mij meteen opvalt is dat je de afspraak met de monteur hebt afgezegd, daarom loopt het nu vast. De monteur langs komen voor de installatie en dan kan hij een seintje geven om de lijn te activeren. Is hier een reden voor geweest?

Wat ik voor je kan doen is Guidion opnieuw aansturen, dan ontvang je nog een keer een bericht om een afspraak in te plannen. Daarna zal het internet worden geactiveerd! 

Nee ik weet niet mss te snel gedrukt.nu heb ik alleen mijn eigen ermee heb nu geen internet.. een nieuwe afspraak maken is prima.hoop dat het niet zo lang duurt.

Reputatie 7
Badge +9

@Jijenik dat zou inderdaad kunnen, geen zorgen!

Ik heb direct Guidion opnieuw voor je aangestuurd. Je ontvangt een bericht om de afspraak in te plannen. Wil je mij hiervan op de hoogte houden?

Hoi ik had zelf ook een mail gestuurd naar guidion,dit heb ik terug ontvangen gisteren.

 

 

Ik heb binnen ons systeem gezocht op jouw e-mailadres , maar kan hierbij geen gegevens vinden voor een afspraak. Het lijkt erop dat wij geen actieve werkopdracht hebben. Zonder werkopdracht hebben wij je gegevens nog niet, waardoor we dan ook nog geen afspraak kunnen inplannen

Reputatie 7
Badge +9

@Jijenik als het goed is heb je een sms gehad met daarin de link om een afspraak in te stellen zoals ik gisteren schreef.

Ik heb je voor de zekerheid de link in een privébericht toegestuurd, via deze link kan je een afspraak inplannen.

Reageer