Beantwoord

Internet niet geactiveerd

  • 1 March 2022
  • 4 reacties
  • 160 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Goedenavond,

Sinds vandaag ben ik klant bij t-mobile. Opzich niet verkeerd, natuurlijk. Maar helaas, tot zo ver de positieve ervaring..

Gister is de monteur van Gideon geweest. Hij heeft de mediaconverter opgehangen en het router geplaatst. Deze werkte echter nog niet, omdat vandaag pas het abonnement is ingegaan. Dus heeft de monteur het kpn router terug gezet (achter de mediaconverter). Ik kreeg de mededeling mee dat ik vandaag de stekker uit de mediaconverter moest halen, de routers moest omwisselen, de mediaconverter waar aan het stroom en dan de router aan het stroom. Dan zou het moeten werken. Maar helaas… Geen internet. Het rode lampje op de router brand. En het FO lampje op de mediaconverter blijft uit (ook na wisselen 3-4/1-6 dipswitch).

Na contact met de klantenservice blijkt dat de status van mijn abonnement nog op aanvragen staat. Hoe kan dit?! Tot overmaat van ramp kan het tot 7 werkdagen duren voordat dit in behandeling wordt genomen?!?! Ik begin spijt te krijgen dat ik bij kpn ben weggegaan.

De medewerker zou mij nog een code toesturen waarmee mijn vrouw (tele2 klant) onbeperkt internet kan krijgen op haar telefoon. Maar ik wacht nog steeds op die code.

Wat kunnen we eraan doen om dit proces te versnellen?

icon

Beste antwoord door Waqqas 1 March 2022, 22:31

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @SirolfP 

Welke mediaconverter heb je nu hangen en welke lampjes zie je hierop branden, knipperen of uit?

Loopt de internetkabel ook naar de WAN poort van de modem?

Eigenlijk is het wel beter om de monteur op de installatiedatum langs te laten komen.

Hallo @SirolfP 

Welke mediaconverter heb je nu hangen en welke lampjes zie je hierop branden, knipperen of uit?

Loopt de internetkabel ook naar de WAN poort van de modem?

Eigenlijk is het wel beter om de monteur op de installatiedatum langs te laten komen.

Hoi Waqqas,

Er hangt een “connection technology system” mediaconverter. Grijs, de maat van een pak speelkaarten. De lampjes die branden zijn: 2 groene aan de bovenkant (beschrijving is net onder de montagebeugel), een oranje status, een oranje speed, een groene TX act en het lampje van FO link is uit.

En de utp loopt naar de wan poort op de router (ZyXel T-50).

 

Reputatie 7

Hi @SirolfP ,

Thanks voor je bericht en mijn excuus dat er nog niet eerder een reactie vanuit een moderator is gekomen. Dat valt ons aan te rekenen en zullen we in het vervolg extra scherp op zijn. Ik zie dat vanochtend de verbinding is hersteld en dat je, heel fijn, weer gebruik kan maken vanj je abonnement. Klopt dit ook helemaal vanuit de ervaring vanaf jouw kant? We horen het graag. Ondertussen staan we voor je klaar hier op de Community!