Goedendag,
Op 18 december heb ik glasvezelinternet besteld, met als gewenste leverdatum 30 december. Inmiddels is het 23 februari en heb ik nog steeds geen internet. Volgens de klantenservice is er geen plek in de wijkcentrale maar volgens KPN klopt dit niet en is er gewoon plek. De klantenservice had vervolgens weer een ander (technisch) verhaal. Eerlijk gezegd maakt de reden voor mij helemaal niets uit; ik wil gewoon internet. Het is echt schrijnend hoe slecht er gecommuniceerd wordt over de voortgang. Elke keer raadt de klantenservice mij aan om over een week nog eens te bellen. Inmiddels vraag ik mij af of jullie überhaupt in staat zijn om ooit internet te leveren op mijn adres. Het is lekker makkelijk om elke keer de netbeheerder de schuld te geven, terwijl de netbeheerder zelf zegt dat er niets aan de hand is. Misschien moeten jullie dan zelf een keer contact opnemen met de netbeheerder om orde op zaken te stellen voor jullie klanten. Het is toch belachelijk dat je in een ontwikkeld land ruim 2 maanden zonder internet kan zitten? Het lijkt inmiddels meer op onwelwillendheid dan op onvermogen. Toen ik de bestelling plaatste was het mij totaal niet duidelijk dat het zo lang kon gaan duren. Misschien moeten jullie potentiële klanten hiervoor waarschuwen want als ik dit had geweten dan had ik voor een andere provider gekozen. Er is ook echt geen licht aan het eind van de tunnel. Want indien de sterren ooit uitlijnen en ik aangesloten word, moet ik eerst nog wachten op een installatiepakket en daarna nog wachten op een monteur.
Mocht je in Amsterdam-Oost wonen en T-Mobile Thuis overwegen: denk er nog eens goed over na.
Beste antwoord door Waqqas
Bekijk origineel