Beantwoord

Is het mogelijk om het pakket van Odido eerder te laten bezorgen?

  • 31 October 2023
  • 12 reacties
  • 90 Bekeken

Goedemorgen,

Na 4 weken is er dan eindelijk een afspraak bij mij ingepland om de glasvezel verbinding bij mij af te ronden. Dit zal vrijdag gebeuren. Mijn vraag is nu; is het mogelijk dat Odido deze week al het pakket opstuurt? Ik heb een vermoeden dat als ik het gebruikelijke proces afwacht, ik over 2 weken nog geen internet heb. Dan probeer ik het vrijdag liever zelf eerst.

Ik hoor het graag!

icon

Beste antwoord door Waqqas 31 October 2023, 10:40

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @MichaelvG 

Normaal hoor je het pakket minimaal een week vóór de afspraak met de monteur te ontvangen, wanneer heb je de afspraak gemaakt?

Je ontvangt vanzelf een mail wanneer het apparatuur onderweg is.

Reputatie 7
Badge +14

De Guidion monteur komt niet alleen de apparatuur plaatsen. Na plaatsing zorgt hij ook voor de administratieve afwikkeling zodat het abonnement van start gaat en er garantie is op de juiste werking. Ik begrijp dat je snel aan de gang wilt, maar volg even het normale proces, dan gaat het allemaal juist en goed komen.

Hallo @MichaelvG 

Normaal hoor je het pakket minimaal een week vóór de afspraak met de monteur te ontvangen, wanneer heb je de afspraak gemaakt?

Je ontvangt vanzelf een mail wanneer het apparatuur onderweg is.

Het gaat over het afronden van de glasvezelverbinding en dus de monteur van Guidion, sorry als dit niet duidelijk was.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @MichaelvG, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat de verzendorder van je pakket gister is aangemaakt. Je pakket wordt deze week nog naar je opgestuurd. Als het goed is heb je hier gisteren ook een e-mail voer gehad. 

Hi @MichaelvG, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat de verzendorder van je pakket gister is aangemaakt. Je pakket wordt deze week nog naar je opgestuurd. Als het goed is heb je hier gisteren ook een e-mail voer gehad. 

Hi, ik heb hiervan nog geen mail gehad, misschien dat deze vanavond komt? Alvast bedankt voor de reactie!

Reputatie 7
Badge +9

@MichaelvG je hebt als het goed is gisteren om 11:54 een e-mail hierover gehad. Zodra het pakker verzonden is kun je het volgen in Mijn Odido!

@MichaelvG je hebt als het goed is gisteren om 11:54 een e-mail hierover gehad. Zodra het pakker verzonden is kun je het volgen in Mijn Odido!

Nog even goed gezocht maar ik kan geen mail vinden. Ik weet niet of het mogelijk is om die mail nogmaals te sturen, anders volg ik het via de app!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @MichaelvG, ik heb de e-mail zojuist opnieuw verzonden. Krijg je hem nu wel binnen? 

Hi @MichaelvG, ik heb de e-mail zojuist opnieuw verzonden. Krijg je hem nu wel binnen? 

Heel raar, maar ik krijg geen mails binnen van jullie. Nogmaals alles even nagelopen maar qua adres komt het overeen.

Reputatie 7
Badge +9

Hij is toch echt verzonden @MichaelvG. Ook niet in je spambox? 

Hij is toch echt verzonden @MichaelvG. Ook niet in je spambox? 

Nee, helaas.

Reputatie 7
Badge +9

Dat is erg vreemd @MichaelvG, ik heb je de tekst in een privébericht doorgestuurd! 

Reageer