Beantwoord

Klacht klantenservice en verbinding

  • 22 October 2019
  • 26 reacties
  • 1242 Bekeken

Reputatie 1

Goedemiddag, Sorry voor de lap tekst maar ik weet het echt niet meer. Ik heb hier in juni al een klacht over ingedient maar tot op heden geen enkele reactie, oplossing, excuus, whatever. In mijn topic van 3 maanden geleden heb ik aangegeven dat mijn internet en tv niet tot nauwelijks werkt. Deze problemen spelen vanaf februari 2019. In juni ben ik boos geworden omdat er geen enkele oplossing kwam, meegedacht werd, etc,

 

Hier is diverse malen contact over geweest en heb ik elke keer alle testjes gedaan. Lijnen zijn doorgemeten, het zou aan mij liggen. Inmiddels zijn de kabels (door een erkend installateur) binnenshuis vervangen, is er een nieuwe televisie aangeschaft, etc. Het werkt nog steeds niet tot nauwelijks. Uiteindelijk is er met veel moeite, mijnerzijds op 15 oktober jl. een monteur geweest die geconcludeerd heeft wat ik vanaf februari al aangeef, de boel werkt niet. KPN moet komen om dit op te lossen. Naar aanleiding hiervan contact opgenomen met jullie over hoe nu verder en ik weet nog steeds niets. Ik krijg keer op keer geen antwoord op mijn vragen, er komt maar geen oplossing en al helemaal geen reactie. Onderstaand treft u, een deel van mijn overzicht, van mijn pogingen tot een oplossing, indien u wenst kan ik de gegevens van voor september ook toevoegen. Om u de moeite te besparen, er staat geen oplossing van T-Mobile tussen.

 

 09-06-2019 Contact ivm problemen, medewerker wilde niet helpen. T-Mobile levert slechts een service, als het niet werkt is het mijn probleem

16-06-2019 Gebeld ivm de aanhoudende problemen, testen gedaan. NIeuwe modem aangevraagd, mocht niet.

25-06-2019 Medewerker zou contact opnemen, niet gebeurd

26-06-2019 Gebeld ivm geen reactie, monteur zou langskomen26-06-2019 Klacht per mail verzonden => geen reactie ontvangen

27-06-2019 Eenmalige gratis databundel ontvangen ivm mijn vele extra kosten.

28-06-2019 Nieuwe modem verzonden

11-07-2019 Klacht per mail, geen reactie.

12-07-2019 Gesproken met medewerker, deze ging de compensatie regelen. Verbrak opeens de verbinding.

12-07-2019 Opnieuw gebeld, bleek de afspraak niet genoteerd te hebben. Medewerkster was zeer onbeschoft, weigerde te helpen. De door haar aangeboden compensatie weigerde ik. Is later alsnog zonder mijn toestemming toegepast.

12-07-2019 Chat met Melvin, mijnerzijds gekeken naar een oplossing, hij ging er mee aan de slag, zou een week later contact opnemen.

14-07-2019 FB contact gehad, geen reactie.

16-07-2019 KLacht per mail, geen reactie gehad.

16-07-2019 Mailtje dat ik onbereikbaar zou zijn. Geen gemiste oproep

19-07-2019 Gebeld ivm geen reactie. Afspraak monteur, eenzijdig afgezegd door T-Mobile. Zeer onbeschoft geholpen, poging tot chantage door medewerker

28-08-2019 Klacht per mail, geen reactie. Tevens opzegging verzonden (niet verwerkt).

04-09-2019 Mailtje dat ik onbereikbaar was, klopt niet. Klantenservice wist nergens van, op mijn verzoek om het dan nogmaals te proberen is niet gereageerd.

09-09-2019 Gebeld ivm aanhoudende problemen, monteur zou ingeschakeld worden. Verkeerde opzegging ontvangen.

12-09-2019 Klacht per mail, geen reactie gehad.

13-09-2019 (verkeerde) monteur, deze heeft een wificheck gedaan en geconcludeerd dat het slecht werkte. Heeft verkeerde info op de werkbon gezet.

23-09-2019 Reactie Anneloes backoffice. Geconcludeerd dat er inderdaad problemen zijn en dat het klonk als de kabel. Reset uitgevoerd, leek even te werken. ZIj zou het in de gaten houden en mij met ca. 1 week terug bellen. Compensatie gekregen van, 25,- (nog steeds niet gecompenseerd). Geen reactie gehad.

10-10-2019 Gebeld ivm problemen en uitblijven reactie backoffice.

10-10-2019 Klacht per mail, geen reactie gehad.

11-10-2019 Gebeld ivm geen reactie en niet-nauwlijks internet + tv. Zeer onbeschoft te woord gestaan, kon mij niet helpen.

11-10-2019 Ondanks eerdere afwijzing een sms/mail dat ik toch een afspraak met een monteur zou mogen.

15-10-2019 Monteur. Conclusie, 2-4 MB internet en doorsturen naar KPN ivm kabelbreuk.

15-10-2019 Gebeld nav monteursbezoek, hoe nu verder. Afgesproken 17/10 reactie backoffice en 19/10 reactie klantenservice. Niets vernomen van T-Mobile.

16-10-2019 FB contact gehad, geen reactie gekregen,

20-10-2019 FB contact gehad, geen reactie gekregen21-10-2019 Gebeld ivm geen reactie. Geen antwoord op mijn vraag gekregen, zeer onbeschoft te woord gestaan (tip: zet een toestel op mute voor je lullige opmerkingen maakt).

22-10-2019 Reactie op mail. Antwoord op een vraag die niet gesteld is.

22-10-2019 Gebeld nav mail. Was onbekend bij de klantenservice en volgens die collega zit het allemaal anders in elkaar. Kon mijn de status van mijn klacht niet vertellen aangezien ze die niet ziet.

 

 Bovenstaand kan ik allemaal aantonen, desgewenst kan ik dit overhandigen. Daarnaast is er nog veel meer geschiedenis. Op mijn vraag hoe wij het kunnen oplossen zodat ik naar een werkende partij kan (ivm de medische aparatuur) kreeg ik de mededeling dat ze een verzoek wilde indienen voor een compensatie van 1 maand en een tussentijdse opzegging (4 weken eerder dan einde contact). Als ik hiervoor zou kiezen zou T-mobile nergens meer verantwoordelijk voor zijn en zou ik de kosten van de reparatie zelf moeten betalen. Daarnaast kon ik dan ook fluiten naar de compensatie van het abbonement en de compensatie van de door mij gemaakte kosten. Het hoeft allemaal niet naar mijn zin te gaan maar u moet het met mij eens zijn dat 8 maanden te lang is om een monteur te laten komen, daarnaast is een doorlooptijd van 150 dagen op een klacht ook onacceptabel.  Daarnaast is mij aan alle kanten, keer op keer, verkeerde informatie verstrekt. 

 

Verder wijs ik u erop dat ik vele extra kosten heb moeten maken. Zo heb ik een ander mobiel abonnement moeten afsluiten met meer GB's. Daaroverheen heb ik een extra databundel moeten afsluiten omdat ik geen gebruik mocht maken van de bundel die jullie kunnen verstrekken. Ook heb ik zo'n 26 uur aan de telefoon gezet en minstens evenveel tijd achter de PC moeten doorbrengen ivm klachten, chats, etc. Daarnaast zijn er de kosten van de bekabeling, etc. Graag wil ik op kort termijn een oplossing. Ik heb hier mijn ideeen over maar ben erg benieuwd wat jullie er aan gaan doen. Ook wil ik een correcte opzegging ontvangen, deze heb ik namelijk nog steeds niet. Daarnaast wil ik buiten een oplossing ook iemand spreken die mijn klacht daadwerkelijk in behandeling neemt.  

icon

Beste antwoord door Piotr 22 October 2019, 14:53

Bekijk origineel

26 reacties

Reputatie 7

@Nica078 Het bedrag is bij deze overgemaakt! :slight_smile:

 

Reageer