Beantwoord

Klacht: Verbinding verbroken

  • 8 January 2021
  • 30 reacties
  • 628 Bekeken


Toon eerste reactie

30 reacties

Reputatie 1

Goedemorgen,

ADSL verbinding

Ik heb al 1,5 maand problemen met tv en internet. Ik ben al vanaf 7-1-2021 aan het chatten met verschillende medewerkers. (telefonisch niet door te komen)Er is op 24-12-20 een monteur bij mij geweest die zei dat binnen alles in orde was en dat de KPN ingeschakeld moest worden. Er is inmiddels contact geweest met de KPN die zeiden er is geen probleem. Het probleem moet toch bij T-Mobile liggen. Er is al over een compensatie gesproken ik krijg wat terug maar ik schiet er helemaal niks mee op. Ik wil weer normaal tv kijken , normaal een programma terugkijken en normaal kunnen internetten. Ik hoop dat het niet al te lang meer gaat duren voordat dit is opgelost want ik ben er eigenlijk wel helemaal klaar mee.

Groetjes

Joke

Hi Boris,

Bedankt voor je reactie. Inmiddels is er met hulp van KPN (die dus voor de duidelijkheid niet de schuldige zijn) en via de voorman van de stratenmakers iemand van VolkerWessels aangestuurd. Die was binnen een uurtje ter plaatsen heeft het probleem verholpen.

Groet,

Jeffrey

Reputatie 7

Hoi @Lumberjack148 ,

Dank je wel voor het aankaarten van de situatie! Dit is niet de ervaring die wij voor ogen hebben. Ik wil ook graag dat jij je verbinding weer helemaal terug krijgt. Ben je inmiddels in contact geraakt met onze telefonische klantenservice? Zo niet, dan help ik je graag verder, zodat de lijn wordt hersteld. Nu kan ik via het jouw opgegeven e-mailadres geen aansluiting vinden. Ik wil je daarom vragen om mij een privébericht te sturen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer (IBAN). Dan ga ik hier direct werk van maken voor je! 

Hi Marcel,

Bedankt voor je reactie.

Het gaat om een glasvezel verbinding. Op het modem is het WAN ledje rood. Op de media converter (glas naar UTP) is de link led van de glasvezel uit, de overige branden wel.

Het zijn waarschijnlijk stratenmakers die aangestuurd zijn vanuit de Gemeente Den Haag die iets hebben geraakt, niet die van KPN.

Waar ik vooral verbaasd over ben is dat de verbinding van me klantenservice verbroken werd toen ik twee weder vragen stelde. Er is daarna geen enkele poging gedaan om contact met ons op te nemen dus een ongelukje lijkt het niet. Ook vind ik het vreemd dat er een iemand van T-Mobile hier al in de straat is geweest en niet de moeite heeft genomen om heel even bij te komen kijken.

Reputatie 7
Badge +2

Hallo Lumberjack148,

Vervelend! Betreft dit een glasvezel of DSL verbinding?

Je hebt in het geheel geen signaal meer? (Wan en internetlampjes zijn uit?)

Als het zeker is dat dit veroorzaakt is door graafwerkzaamheden dan moet KPN inderdaad aangestuurd worden. Wacht even op de reactie van een moderator, die kan dit checken of in gang zetten.

Mvg.

Marcel

Reageer