Beantwoord

Klacht: Verbinding verbroken

  • 8 January 2021
  • 30 reacties
  • 628 Bekeken


Toon eerste reactie

30 reacties

Reputatie 7

Hoi @Lumberjack148 ,

Dank je wel voor het aankaarten van de situatie! Dit is niet de ervaring die wij voor ogen hebben. Ik wil ook graag dat jij je verbinding weer helemaal terug krijgt. Ben je inmiddels in contact geraakt met onze telefonische klantenservice? Zo niet, dan help ik je graag verder, zodat de lijn wordt hersteld. Nu kan ik via het jouw opgegeven e-mailadres geen aansluiting vinden. Ik wil je daarom vragen om mij een privébericht te sturen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer (IBAN). Dan ga ik hier direct werk van maken voor je! 

@Minoes16 Weet je zeker dat die doos het ISRA punt is in huis, dit lijkt namelijk gewoon een doorschakeling vanaf het ISRA punt in huis.

ISRA zit er uit zoals onderstaand, naar gelang welke jij in huis hebt, heb je de eerste of derde dien je dat doosje wat je nu gebruikt aan te sluiten met ongeveer maximaal 15 cm ronde telefoon kabel aan het ISRA punt waarbij je alleen blauw en rood aansluit.

Ook die losse stekker in de doos doet de verbinding geen goed, die zou ik er uithalen, dat is al een bridgetap op zich, een bridgetap is een aansluiting zonder einde waar de data dood loopt.

 

Reputatie 1

Goedemorgen Doornekamp33,

Bedankt voor je reactie. Die losse stekker heb ik er ook al uit gedaan maar dat helpt niets.

Ik heb overal gekeken maar ik heb geen van bovenstaande doosjes. Ook in de meterkast gekeken.

Het is jaren goed gegaan en sinds 1,5 maand heb ik deze problemen. Dinsdag komt de monteur ze moeten het maar helemaal gaan vervangen want het is al zo oud.

Groetjes

Joke

 

 

Hi Marcel,

Bedankt voor je reactie.

Het gaat om een glasvezel verbinding. Op het modem is het WAN ledje rood. Op de media converter (glas naar UTP) is de link led van de glasvezel uit, de overige branden wel.

Het zijn waarschijnlijk stratenmakers die aangestuurd zijn vanuit de Gemeente Den Haag die iets hebben geraakt, niet die van KPN.

Waar ik vooral verbaasd over ben is dat de verbinding van me klantenservice verbroken werd toen ik twee weder vragen stelde. Er is daarna geen enkele poging gedaan om contact met ons op te nemen dus een ongelukje lijkt het niet. Ook vind ik het vreemd dat er een iemand van T-Mobile hier al in de straat is geweest en niet de moeite heeft genomen om heel even bij te komen kijken.

De monteur van Guidion kan alleen op zoek gaan naar het echte ISRA punt, aan het ISRA punt zelf mag die niks doen, deze moet door KPNnetwerk of Volkert Wessel worden hersteld als deze niet aanwezig of slecht is, of misschien in jou geval veranderd met dat doosje.

Reageer