Beantwoord

Klachten overstapservice



Toon eerste reactie

35 reacties

Ik heb ze inmiddels 7 keer gebeld waarvan ik 3 keer daadwerkelijk iemand aan de lijn heb gehad, die me alledrie niet konden helpen. Ik zal het morgenochtend wel nog een keer proberen, maar het vertrouwen dat ze dan wel een afspraak kunnen inplannen is er eigenlijk niet meer. Het enige dat er dan nog opzit is het opnieuw via de planningstool doen en daarmee achteraan de rij aansluiten en nog een tijd zonder internet te zitten.

Ik ben het wel echt zat en zou liever zien dat T-Mobile gewoon een andere monteur waar wel afspraken mee te maken zijn zou sturen. Ter compensatie voor het complete gebrek aan overstapservice.
Reputatie 6
@Dakraam Ik ben het volledig met je eens dat dit gewoon waardeloos is.

Eigenlijk zou T-Mobile gewoon afspraken moeten kunnen plannen in de agenda van Guidion. Dit is technisch gewoon mogelijk. Waarom ze dat niet doen, is mij dan ook de vraag. Maar dit kan gewoon niet.
Reputatie 7
Hey @Dakraam,

Jeetje ik betreur dat onze samenwerking zo stroef is begonnen! Ik heb je gegevens erbij gepakt en nu zie ik dat onze technische dienst op de hoogte is gesteld van dit probleem. Ze gaan er alles aan doen om je signaal zo snel mogelijk te activeren. Hiervoor hoef je gelukkig geen stappen voor te ondernemen. Zodra we een terugkoppeling hebben ontvangen, brengen we je zo spoedig mogelijk op de hoogte.

Excuses voor het ongemak! Weet dat er een oplossing aanstaande is. Hopelijk kunnen we daarna met een schone lei beginnen.
Reputatie 7
Hi @Dakraam, ik heb zojuist je privébericht beantwoord! Dit is natuurlijk geen lekker binnenkomer zo. Op het moment is het érg druk vanwege het onverwacht grote succes van de overstapweken waardoor er te weinig monteurs beschikbaar zijn. We doen ons uiterste best om je zo snel mogelijk aan te sluiten maar dit betekent dat ik de afspraak niet voor je kan vervroegen. Guidion doet er alles aan om de afspraken zo soepel mogelijk te laten verlopen en mocht er eerder een gaatje vrij komen dan nemen ze contact met je op of je dan beschikbaar bent.

Ik zag in je post dat je in de tussentijd al een voucher gebruikt zodat je je mobiele abonnement kan gebruiken als hotspot. Ik heb je via het privébericht alsvast een nieuwe vouchercode toegestuurd. Excuses voor de vertraging, we zorgen dat je zo snel mogelijk online bent!
Dat is echt hopeloos @Dakraam , zou het maar gewoon zelf aansluiten, kan weinig fout gaan buiten dat het niet gaat werken omdat de diensten er niet opstaan..

Ze krijgen binnenkort wel wat meer wat lucht bij Guidion, ik heb gehoord dat Telfort/KPN met ze gaat stoppen en eigen KPN monteurs gaat inzetten.
Vandaag tussen 2 en 4 zou dan eindelijk de monteur komen. Om half 5 kreeg ik een berichtje dat hij er binnen dan en een half uur zou zijn, een uur te laat dus. Inmiddels zijn we weer een half uur verder, en is hij nog steeds niet geweest. Ik ben benieuwd of hij überhaupt nog komt. Mocht dat niet het geval zijn ben ik er echt klaar mee en hoop ik dat KPN me weer aan wil sluiten, want dan wil ik gewoon kosteloos opzeggen. Dit is de tweede middag die ik voor niks vrij heb moeten nemen.

Ik heb echt onmogelijk veel spijt van mijn keuze over te stappen. En honger, want ik heb zo geen boodschappen kunnen doen.
De Guidion-monteur kwam 2 uur te laat, om me mede te delen dat de lijn nog niet is opgeleverd door KPN.

Het is nu gewoon klaar. Ik wil absoluut niks meer meet Guidion te maken hebben, en bij voorkeur ook geen klant meer worden van T-Mobile. Wat een ontzettend amateuristisch gedoe is dit zeg.

Om het er even in te wrijven krijg ik een mail van T-Mobile dat m’n verbinding is opgeleverd en dat mijn contract vanaf vandaag ingaat, terwijl er toch echt geen werkend internet is opgeleverd.
@Doornekamp33 Dat ga ik dan maar proberen. Na weer een tijd in de wacht te hebben gestaan was de eerste optie die ze voor me hadden 9 juli op een moment dat in niet kan (ik werk ook gewoon fulltime), dus zou het nog later worden. Op het moment dat ik daar inmiddels toch een beetje boos om word (heel gek) wordt gewoon de hoorn erop gegooid.
Reputatie 6
@Dakraam , heb je @Brian al geprobeerd een pm te sturen?

Vergeet niet, als je de vezel beschadigd of breekt, je dit minimaal 300 euro gaat kosten?
@Piotr hebben jullie dan ook mijn contract stopgezet tot het moment dat ik daadwerkelijk verbinding heb?

Want jullie laten me niet alleen inmiddels al ruim 3 weken zonder internet zitten, maar sturen nadat een monteur die 2 uur te laat kwam om alleen maar stekkers in de router te steken (wat ik zelf ook al had gedaan. De mediaconverter vervangen was volgens hem niet nodig. ) zonder daadwerkelijk iets werkends op te leveren, ook doodleuk een mail dat het werkt en dat m’n contract is ingegaan. En dat m’n eerste rekening extra hoog is vanwege de kosten voor een monteur. Ik neem aan dat dit een geautomatiseerde mail is en dat deze kosten niet in rekening gebracht worden.

Reageer