Beantwoord

klantenservice

  • 7 August 2023
  • 2 reacties
  • 82 Bekeken

De klantenservice is zo slecht.

Ze blijven mij wegdrukken en als ik vraag om een adres voor terug te sturen wordt er gezegd wij mogen niet te veel email versturen.

Gelukkig heb ik screenshots gemaakt over alles binnen mijn abonnement en heb een account bij de geschillencommissie aangemaakt. Ze hadden vrijdag al een mail gestuurd dat ik binnen 8 dagen mijn apparatuur terug moet sturen.

Gelukkig heb ik de doos op zolder gezet waar het weer in terug kan.

Klopt het dat ik dezelfde code kan gebruiken.

Ik neem maar foto's want het is een mafia bende daar.

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 7 August 2023, 13:07

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Maraijke 

Nadat de verbinding is gestopt ontvang je een email met instructies over het retourneren, zie verder ook dit topic :

https://community.t-mobile.nl/algemeen-538/hoe-stuur-je-de-apparatuur-terug-298117

In mijn mail staat dat ik via mijn Tmobile thuis mijn code kan vinden.

Helaas zijn heel veel zaken niet meer actief in mijn Tmobile.

Reageer