Vraag

Klantvoordeel nieuwe abonnement niet in mijn overzicht

  • 25 April 2024
  • 5 reacties
  • 38 Bekeken

Reputatie 3

Als ik inlog op Mijn Odido ziek ik mijn mobi;e abonnementen , maar ik zie nog nergens mijn nieuwe Tv/internet abonnement. Kunnen jullie deze via de achterdeur toevoegen?.


5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @dRichardK 

Staat het internet abonnement op dezelfde naam als die van het mobiele abonnement? En welke foutmelding krijg je als je het internet abonnement wilt koppelen?

Reputatie 3

Hallo @dRichardK 

Staat het internet abonnement op dezelfde naam als die van het mobiele abonnement? En welke foutmelding krijg je als je het internet abonnement wilt koppelen?

Ja zelfde naam en adres gegevens. Veder krijg ik de melding dat het abonnement al aan een profiel toegewezen is. Dat is hoogstwaarschijnlijk mijn profiel. Maar vind het dan wel vreemd dat ik nergens iets van mijn order terug kan vinden.

 

Reputatie 5
Badge +4

Hi @dRichardK, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat er nog een oude bestelling gekoppeld was aan jouw account. Omdat er maar één Internet abonnement gekoppeld kan staan aan een Mijn Odido account kon je daarom de gegevens van de huidige bestelling niet inzien. Ik heb dit direct voor je losgekoppeld en ik wil je vragen om opnieuw het Internet abonnement te koppelen aan je account. Wil je het me laten weten als het nu gelukt is? Mocht je toch weer een foutmelding krijgen, wil je me dan ook gelijk laten weten welke melding je precies te zien krijgt? Dan ga ik hier achteraan voor je! 

Reputatie 3

Heb ik nog een opmerking. Ik zie nu een aanbieding van 10 maanden €25 daarna€ 75 kan ik nog omgezet worden naar dit contract {de mijne is toch nog niet ingegaan} anders moet ik alles weer annuleren en terugsturen.. 😂

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @dRichardK 

Dit zijn de haastmakers (actie van Odido), helaas kan dit niet meer veranderd worden omdat het contract al is afgesloten met de op dat moment geldende prijzen en voorwaarden.

Reageer