Beantwoord

Koppeling afstandsbediening met Philips 42PFL7008K12 werkt niet !

  • 4 February 2024
  • 2 reacties
  • 51 Bekeken

Koppeling met de meegeleverde afstandsbediening van Odido werkt niet met Philips 42PFL7008.Ook niet met zelfde tweede afstandsbediening. Koppeling met een ander fabrikaat (LG) lukt wel ! De monteur van Odido krijgt het ook niet voor elkaar. Nu steeds twee afstandsbedieningen nodig: de orginele van de Philips TV voor het volume en de afstandsbediening van Odido voor de kanaalkeuze. Ik krijg de indruk dat er wel erg veel kinderziektes zijn. Ben benieuwd wanneer dit opgelost kan zijn, anders snel terug naar oude provider.

icon

Beste antwoord door eric 4 February 2024, 11:35

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Dat de Odido afstandsbediening jouw Philips kan besturen is een 'nice to have'. Als dat niet lukt dan inderdaad zijn eigen afstandsbediening gebruiken.

Wat een verschrikkelijk antwoord Eric. Zoiets moet gewoon werken. Het is een bug of vooral niet goed over nagedacht vooraf. Laat staan getest. Ik zie dat ik niet de enige ben die het vanzelfsprekend vind dat een Philips TV daar ook mee aan te sturen moet zijn.  Geen ”nice to have” dus; zoiets werkte al in 1994 bij die andere provider.

Reageer