kpn activatie

  • 26 September 2023
  • 4 reacties
  • 88 Bekeken

Afgelopen woensdag 20 sept heeft jullie monteur een modem opgehangen in ons nieuwe (nieuwbouw) appartement. De installatie kon niet afgemaakt worden omdat de aansluiting met KPN geactiveerd zou moeten worden.
De monteur verzekerde mij dat alles afgelopen vrijdag geregeld zou zijn. Ik hoefde niets te doen….
Helaas heb ik nog niets vernomen. Ben ten einde raad. Ik heb de verbinding nodig voor mijn werk.

Cal van Odido 7 maanden geleden

Hoi @martin07, logisch dat je hier navraag naar doet, ik zie je het liefst zo snel mogelijk thuis genieten van internet! Ik ben meteen in je dossier gedoken en ik ben verrast dat de netwerkbeheerder KPN NetwerkNL de verbinding nog niet heeft opgeleverd. Ook is het mij niet duidelijk wanneer ze wel verwachten om je verbinding op te leveren omdat ze ook nog geen nieuwe opleverdatum aan ons hebben doorgegeven. Naar aanleiding van de melding van de monteur zitten wij de netwerkbeheerder KPN NetwerkNL al op de hielen. Ik ga nog extra druk op de ketel voor je zetten met de hoop dat we zo heel snel een doorbraak voor je kunnen forceren.

Hier blijven wij voor je bovenop zitten, ik hoop je zo snel mogelijk een concrete datum te kunnen geven!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @martin07, logisch dat je hier navraag naar doet, ik zie je het liefst zo snel mogelijk thuis genieten van internet! Ik ben meteen in je dossier gedoken en ik ben verrast dat de netwerkbeheerder KPN NetwerkNL de verbinding nog niet heeft opgeleverd. Ook is het mij niet duidelijk wanneer ze wel verwachten om je verbinding op te leveren omdat ze ook nog geen nieuwe opleverdatum aan ons hebben doorgegeven. Naar aanleiding van de melding van de monteur zitten wij de netwerkbeheerder KPN NetwerkNL al op de hielen. Ik ga nog extra druk op de ketel voor je zetten met de hoop dat we zo heel snel een doorbraak voor je kunnen forceren.

Hier blijven wij voor je bovenop zitten, ik hoop je zo snel mogelijk een concrete datum te kunnen geven!

Hoe lang gaat dit dan duren? Ik heb mijn abonement bij jullie afgesloten toch? Wel vreemd ook dat er een bedrag van € 24,21 afgeschreven is van mijn bankrekening….

Wanneer je nu bij KPN de aanvraag zou doen ben je 10-10-2023 online. Ben benieuwd of Odido het sneller voor je weet te fixen. Lang wachten voor je verbinding actief is lijkt wel een extra service te zijn van Odido.

Die afschrijving van € 24,21 is een vergissing: het is de afschrijving van mijn mobiel wat nu Odido is. 

Reageer