Kreeg een email om de opzegservice in te vullen maar dat lukt niet

  • 26 October 2023
  • 5 reacties
  • 32 Bekeken

Ik kreeg vandaag een email waarin ik gevraag werd om binnen 3 dagen de info voor de opzegservice in te vullen. Op zich prima maar als ik dit aanklik dan kom ik na het inloggen op een pagina Ooops hier ging iets mis. Als ik op andere manieren iets probeer werkt het ook niet. De frustratie opwekkende chatbot is zeker geen hulp. Ook bellen is een drama want de computer komt niet uit wat ik nou wil en als ik dan met pijn en moeite door het menu weet te komen kan ik langer dan een kwartier wachten. Ik ben nog niet aangesloten maar begin nu wel een beetje te twijfelen of ik wel de juiste keuze heb gemaakt. Ik heb ook al bijna een half jaar moeten wachten tot de kabel eindelijk naar binnen wordt getrokken. Hoe kom ik door jullie “gecomputeriseerde AI blokkade heen” en kan ik geholpen worden. Wellicht is een whatsapp chat ook handig voor mensen die verder geen Facebook / X hebben want dan hoef je in ieder geval niet een kwartier te blijven wachten.

 

Een lange klaagzang sorry maar even de frustratie kwijt. Als er een manier is om alsnog die opzegservice te kunnen invullen zoals dit toegezegd wordt in de email graag.

Tommie van Odido 6 maanden geleden

Hey @sergiovdh, welkom op onze Community!

Dit heb ik inderdaad eerder voorbij zien komen maar blijkbaar komt het nog steeds voor. Heb je het al in een andere browser geprobeerd? Kan je toevallig de link achterhalen en dan bedoel ik niet de re-direct waar je uiteindelijk op komt? Dan kan ik het doorzetten naar de juiste persoon om dit op te lossen!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @sergiovdh, welkom op onze Community!

Dit heb ik inderdaad eerder voorbij zien komen maar blijkbaar komt het nog steeds voor. Heb je het al in een andere browser geprobeerd? Kan je toevallig de link achterhalen en dan bedoel ik niet de re-direct waar je uiteindelijk op komt? Dan kan ik het doorzetten naar de juiste persoon om dit op te lossen!

De link is deze https://internet.odido.nl/overstappen/ 

Op zich vreemd maar sowieso kan ik ook in de mijn odido omgeving nu weer wat lastiger dingen zien dus er gaat denk ik wel echt iets niet goed. Dank je voor je respons.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @sergiovdh, de url zou moeten werken. Kan je met je rechtermuisknop op de link klikken en dan op “Kopieer Hyperlink” klikken en plakken in je browser? Lukt het nu wel? 

Nee helaas niet sowieso als ik in mijn “mijn odido: naar mijn internet ga krijg ik dezelfde fout. heb dit met zowel Edge (zakelijke laptop)  als Firefox (thuispc)  geprobeerd het werkt helaas niet.  

Ik denk ook dat ik het hierbij ga laten ik zeg mijn abonnement bij Ziggo zelf wel gewoon op hopelijk gaat het bij mijn oude provider niet mis. Het kost me nu meer tijd om uit te zoeken waarom het mis gaat dan dat het me kost om zelf op te zeggen. Voor wat betreft Odido en de service kan ik maar 1 ding zeggen.

 

Reageer