Lang wachten op glasvezel Kuipersstraat Amsterdam

  • 11 December 2023
  • 3 reacties
  • 23 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Beste,

In de zomer, rond eind augustus zag ik mijn straat, Kuipersstraat in Amsterdam, alle kabels de grond in gaan voor glasvezel. Na ellendige service bij ziggo dacht ik dat het een goed moment was om naar t mobile te gaan met glasvezel. Na overstappen een mail gekregen dat de installatie in huis met een monteur rond oktober kan verwachten, toen werd het november, toen november/december en nu zijn we halverwege december. Hoe lang gaat het nog duren? Anders zeg ik eventueel mijn bestelling op. De kabels liggen voor de deur sinds augustus namelijk, dus had niet zoveel wachttijd verwacht. 

Groet, Jouke

Tommie van Odido 4 maanden geleden

Hi @joukeja, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben direct voor je gaan kijken en de wijkcentrale is nog niet volledig opgeleverd. Zodra de wijkcentrale volledig opgeleverd is zal jouw order netjes doorlopen. Het gaat namelijk om een nieuwe aanleg van glasvezel en dat kost tijd. Op dit moment zie ik ook december - januari staan. Dit is een wensdatum en kan door vertraging verlengd worden. Het is voor nu lastig om hier een definitieve datum aan te plakken maar zodra de wijkcentrale klaar is zal het spoedig verlopen. 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @joukeja, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben direct voor je gaan kijken en de wijkcentrale is nog niet volledig opgeleverd. Zodra de wijkcentrale volledig opgeleverd is zal jouw order netjes doorlopen. Het gaat namelijk om een nieuwe aanleg van glasvezel en dat kost tijd. Op dit moment zie ik ook december - januari staan. Dit is een wensdatum en kan door vertraging verlengd worden. Het is voor nu lastig om hier een definitieve datum aan te plakken maar zodra de wijkcentrale klaar is zal het spoedig verlopen. 

Dank @Tommie van Odido voor het uitzoeken. Aangezien de eerste plan datum oktober was, vrees ik dat er nog veel vertraging aan gaat komen dan alleen de eerste paar maanden. Jammer, ik zal mijn order moeten heroverwegen, zo lang zonder internet is niet fijn. 

Reputatie 7
Badge +9

Dat durf ik persoonlijk niet te zeggen @joukeja. Echter begrijp ik je hierin volkomen dat je de order gaat heroverwegen. Hopelijk kunnen we voor die tijd de aansluiting nog realiseren! 

Reageer