Ik heb een jaar geleden glas vezel aan gevraagd in Tegelen maar tot op heden niets, nada.
Ik hoor ook niets over de status van jullie
Ik heb een jaar geleden glas vezel aan gevraagd in Tegelen maar tot op heden niets, nada.
Ik hoor ook niets over de status van jullie
Hey
Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en het lijkt erop dat je order ergens blijft vastzitten. Ik heb daarom onze glasvezelafdeling aan de digitale mouw getrokken. Zij gaan je opbellen en meer informatie verstrekken over de oplevering. Ook heb ik verzocht om uit te zoeken waar het vastloopt en om dit door te zetten. Houd je telefoon dus goed in de gaten, als ze je niet te pakken krijgen spreken ze een voicemail in.
Helaas, nog steeds geen actie.Ik ben inderdaad gebeld met de mededeling dat midden december de lijn opgeleverd zou worden.
Maar nog steeds niets gehoord.dat terwijl ik al 14 maanden het dure Ziggo tarief aan het betalen ben. Krijg ik daar compensatie voor?
Hallo
Heb je ook al eens contact opgenomen met de netwerkbeheerder/aannemer die verantwoordelijk is voor de planning en aanleg?
Als provider moet Odido ook wachten totdat het glasvezelnetwerk gereed is voor gebruik.
Ja heb ik natuurlijk.zij zeggen over een paar weken……… Odido zegt ook dat ik zelf Ziggo moet opzeggen. Maar door al deze onduidelijkheden lopen mijn kosten maar op
Internet providers zoals Odido zijn afhankelijk van de netbeheerder in een stad die de glasvezel eigenaar is en de aanleg verzorgt. De aanvraag om een glasvezel lijn bij hen te huren naar jouw huis is gedaan en zodra die beschikbaar is zal Odido zorgen voor apparatuur en een monteur die de internet router komt monteren. Tot die tijd is er nog geen dienst die ze leveren of factureren. Compensatie omdat jij een andere dienst (logischerwijs) aanhoudt is niet van toepassing. Zodra je de afspraak voor de installatie hebt gemaakt kun je andere vormen van internet toegang opzeggen. Omdat er nog geen definitieve datum was vanwege het ontbreken van het glasvezelpunt in jouw woning kon je geen gebruik maken van de overstapservice.
Formeel heb je gelijk. Het toont maar weer aan de er weinig coulance is naar de klant. Ik had een beetje begrip wel op prijs gesteld. Jammer, erg jammer………..
En dan blijft het stil…..
Nieuwe aanleg van glasvezel is gaat niet altijd soepel. Je moet met heel veel factoren rekening houden. De wijkcentrale dient volledig opgeleverd te zijn, alle civiele werkzaamheden dienen afgerond te zijn en dan pas kan de huisaansluiting gerealiseerd worden
Nee ik heb sinds twee maanden niets meer gehoord. En de wijk centrale staat bij mij om de hoek op nog geen 100 meter
Dat kan inderdaad kloppen
Grappig de glasvezel kabel ligt al in mijn meterkast , aangesloten en al. Dit is begin dit jaar al gebeurd. Volgens de vriendelijke meneer die het aangesloten heeft zou alles klaar zijn.Netwerk kabel van het modem in het ODF kastje prikken en klaar
Ik vraag me af wanneer het nu eindelijk gaat gebeuren.??
Ik heb het opnieuw doorgezet naar onze glasvezelafdeling
En weer wordende beloftes niet nagekomen, geen telefoontje en geen voicemail bericht.
Jaren geleden zag ik in de kantine van een winkel de volgende tekst:
De Klant betaald jou salaris, je vakantie, je eten, je benzine voor je auto, je kleren, je nieuwe IPhone, je TV, je nieuwe fiets, etc etc
Wanneer word de klant eens serieus genomen?
Ik wacht al vanaf oktober 2022 op mijn aansluiting, als ik bel wordt de datum steeds naar voren gezet, nu weer van 10 mei naar 23 juni. Ik kijk elke dag tegen de centrale aan maar zie vanaf half januari geen enkele activiteit mee
Hey
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.