Beantwoord

levering internet

  • 30 October 2023
  • 3 reacties
  • 61 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Ik heb begin deze maand internet besteld bij odido en nog steeds geen bericht over wanneer het geleverd wordt. Duurt dit altijd zo lang? Ik heb vanaf de nieuwe maand internet thuis nodig en het duurt zo wel erg lang. Ook telefonisch niet bereikbaar. Wordt graag snel geholpen anders elders internet bestellen

icon

Beste antwoord door Waqqas 30 October 2023, 09:56

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Nicomi 

Heb je een DSL of glasvezel aansluiting aangevraagd?

Indien glasvezel heb je thuis al wel een glasvezelsansluitpunt of niet? Indien je deze niet hebt is het glasvezel er al wel tot aan de stoep of tot aan de gevel?

Heb je al een afspraak kunnen maken met Ghidion via de mail?

Wat is de status in je Odído account?

Dag,

 

ik heb glasvezel en er is al een punt in huis als het goed is. Anders sowieso een punt tot aan de gevel. De status van de bestelling blijft sinds 2-10-2023 op stap 3 hangen. Ik heb dus nog geen contact gehad met Ghidion.

omdat DHL het niet levert omdat de gemeente de straat aan het vernieuw is en afgesloten en de chauffeurs van DHL beroerd is dat stuk te lopen krijg ik stees word geleverd en dat gaat al een week zo zag net dat er weer en datum word  bericht dat het op een latter  tijd word gereleveerd terwijl de bezorgen van KPN het wek doen

Reageer