Beantwoord

Levertijd glasvezelaansluiting in 2022


Goedenavond,

 

Op 15 juni 2022 heb ik een abonnement voor T-Mobile Thuis afgesloten. Vanwege een actie maakt T-Mobile de nog niet bestaande glasvezelaansluiting naar mijn flatwoning in orde. Ik zou snel gecontacteerd worden door T-Mobile of Reggefiber voor het klaarmaken van de glasvezelaansluiting, maar het is sinds het afsluiten van het abonnement muisstil. Wanneer kan ik nu eindelijk een keer de aansluiting verwachten?

(Ik heb wel twee keer een mail gekregen vragende op mijn reactie op een kaart die mij zou zijn gestuurd. Na contact met de klantenservice bleek dat ik deze mails mocht negeren omdat er geen kaart naar mij was verstuurd)

Julia

icon

Beste antwoord door Boris 1 August 2022, 09:44

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

26 reacties

Reputatie 7

Hi @Juliaatje, dankjewel voor het aangeven! Ik heb exact deze periode voor je vergoed en kwam daarmee op het bedrag uit dat je terugziet in je My T-Mobile Thuis omgeving. Echter kan ik mij vinden in jouw toelichting en heb ik het bedrag aangevuld tot € 26,00. Ook dit kun je weer checken in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Hopelijk is het zo helemaal naar wens. Geniet van je weekend!