Beantwoord

lijn niet geactiveerd

  • 19 November 2022
  • 1 reactie
  • 59 Bekeken

Gisteren was de grote dag. Ik maakte de overstap van kabel naar glasvezel. Wat een teleurstelling. De hele middag thuis geweest. Monteur is weggegaan met de mededeling dat de lijn nog geactiveerd moet worden, hij zou het doorgeven. Na 2 uur ff gebeld met de vraag of ze nog gingen activeren. Alles zou moeten werken werd er gezegd. Halverwege het gesprek kreeg ik een ander aan de lijn en kon ik opnieuw beginnen. Nu word ik teruggebeld of gemaild om een nieuwe afspraak te maken. 

icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 20 November 2022, 09:10

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Jan5808, sorry voor het ongemak! Ik zie inderdaad dat je verbinding nog niet online is. Om zekerheid te creëren, heb ik zelf aan de mouw getrokken bij de Fiber afdeling. Je krijgt nog een e-mail om te bevestigen dat dit is doorgezet. Ik zal het zelf in de gaten houden. We zijn afhankelijk van de netwerkbeheerder in jouw straat, maar doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk van je abonnement kunt genieten!

Reageer