LOS lampje knippert rood, geen verbinding

  • 20 February 2024
  • 8 reacties
  • 85 Bekeken

Hoi! Ik ben sinds kort overgestapt naar Odido, de monteur is vandaag geweest om alles te installeren en gereed te maken alleen is hij niet heel ver gekomen. Ons glasvezel werkt niet, het LOS lampje knippert rood. In de werkbon die ik heb ontvangen na de installatie verteld de monteur het probleem maar geeft hij ook aan dat de installatie verder gelukt is. Hij heeft wel gebeld maar het was hem niet gelukt om een ticket in te dienen en dus weet ik niet of het probleem verder doorgezet is.. Hoe los ik dit op? 

Tommie van Odido 2 maanden geleden

Hi @VdcLentz, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat de monteur het ticket niet heeft kunnen doorzetten. Dit heb ik zojuist voor je gedaan. Onze techneuten zullen het nu verder oppakken en de juiste aansturing leveren. Zou je mij op de hoogte willen houden van het proces? Dan kan ik een oogje in het zeil houden voor je. Alvast bedankt. 

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 4

Hi,

Wat is er gelukt aan de installatie? Het ophangen van de ONT en modem, en de kabeltjes erin prikken?
Ik hoop van harte dat je niet getekend hebt en je abonnement in gaat…. 

Sterkte en met vriendelijke groet,

Paul

Hi,

Wat is er gelukt aan de installatie? Het ophangen van de ONT en modem, en de kabeltjes erin prikken?
Ik hoop van harte dat je niet getekend hebt en je abonnement in gaat…. 

Sterkte en met vriendelijke groet,

Paul

Hey Paul, mijn vriend heeft wel getekend. Alles is verder wel gelukt, uiteindelijk heb ik de modem en tv zelf aangesloten. Het rode lampje knippert echter nog steeds en ik heb dus nog steeds geen verbinding. De monteur liet iets vallen over dat het een kabelbreuk onder de grond kan zijn of iets dergelijks. 

Reputatie 4

Oei, ik vrees dat als er echt een kabel probleem is dat het dan niet zo snel opgelost is…. :-(
Heb je je vorige provider nog? Annuleer een eventuele opzegging daarvan zou ik je willen adviseren. Check daarnaast bij Odido of je abonnement ingegaan is, dat zou namelijk niet mogen.
Ik hoop van harte dat het met een sisser afloopt….

Ik heb nog tot eind februari mijn vorige provider, helaas ondervind ik daar ook constante problemen dus vandaar dat we overstappen. Voor zover ik weet is mijn abonnement nog niet ingegaan bij Odido! 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @VdcLentz, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat de monteur het ticket niet heeft kunnen doorzetten. Dit heb ik zojuist voor je gedaan. Onze techneuten zullen het nu verder oppakken en de juiste aansturing leveren. Zou je mij op de hoogte willen houden van het proces? Dan kan ik een oogje in het zeil houden voor je. Alvast bedankt. 

Reputatie 4

Hi @VdcLentz,,

Gisteren kwam Guidion bij mij langs en stond, na het hoofdschuddend aanschouwen van het roodknipperende los-lampje, met 10 minuten weer op straat.
Maar hij kwam niet helemaal voor niets, hij had een lekker koud blikje cola van me gekregen.
In mijn geval was het niet aannemelijk dat de lijn zou werken: Er zat een kruising in de lijn waarvan niemand weet of die hersteld is, maar in ene was alles opgelost en testen voordat de Guidion monteur zou komen was niet nodig….
 

Vriendelijke groet,
Paul 

Hi @VdcLentz, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat de monteur het ticket niet heeft kunnen doorzetten. Dit heb ik zojuist voor je gedaan. Onze techneuten zullen het nu verder oppakken en de juiste aansturing leveren. Zou je mij op de hoogte willen houden van het proces? Dan kan ik een oogje in het zeil houden voor je. Alvast bedankt. 

Hoi! Dankjewel voor de snelle reactie en het doorzetten van de ticket. Helaas hebben we nog niets vernomen van Odido over het oplossen van het probleem, ook geen mail of iets, dus we weten niet hoe het er nu voor staat. 

Hi @VdcLentz,,

Gisteren kwam Guidion bij mij langs en stond, na het hoofdschuddend aanschouwen van het roodknipperende los-lampje, met 10 minuten weer op straat.
Maar hij kwam niet helemaal voor niets, hij had een lekker koud blikje cola van me gekregen.
In mijn geval was het niet aannemelijk dat de lijn zou werken: Er zat een kruising in de lijn waarvan niemand weet of die hersteld is, maar in ene was alles opgelost en testen voordat de Guidion monteur zou komen was niet nodig….
 

Vriendelijke groet,
Paul 

Gelukkig is het bij jou verder opgelost! Wij zitten nog steeds zonder internet en tv helaas. 

Reageer