Meer dan 1 maand problemen na nieuwe aansluiting van Caiway naar Odido!!

  • 5 January 2024
  • 1 reactie
  • 112 Bekeken

Goedemorgen, welkom bij Odido, we zijn er voor je.

Na een maand lang problemen snapt u dat wij dit niet meer kunnen aanhoren.

Na 22 dagen heeft de aansluiting 4 dagen gewerkt, we zitten nu alweer een week zonder aansluiting. Backoffice en Delta kunnen het niet oplossen. Er wordt gewoon keer op keer niet teruggebeld, opgeschaald naar casemanager, weer teruggetrokken, de notities niet goed bewaard de lijst met excuses is eindeloos. De frustratie aan onze kant is enorm hoog wij werken thuis, hebben een eigen bedrijf. Natuurlijk ontvangen wij vouchers maar een hotspot is niet sterk genoeg. Inmiddels een account bij NLZiet om toch iets van nieuws of tv te bekijken, wordt vergoed maar van deze aantekening is niks te vinden.

 

Wij overwegen weer terug te gaan naar onze oude leverancier Caiway/Delta deze weigeren je weer aan te nemen als klant duurt 6 – 8 weken.

 

Ik ben radeloos wie kan dit oplossen, het heeft via dezelfde lijn altijd gewerkt, hoe kan het nu zijn dat het niet werkt? Lieve Odido kunnen jullie dit nu eens oplossen, ik zie dat via dit kanaal jullie klanten wel gehoor krijgen en er sneller actie wordt ondernomen.

 

Wij horen jullie graag.

Tommie van Odido 3 maanden geleden

Hi @SportP, welkom op onze Community!

Bedankt voor het delen van je ervaring en duidelijke verhaal. Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat we Delta opnieuw moeten aansturen. Ik heb de prioriteit van jouw ticket verhoogd, dit houd in dat hij sneller opgepakt zal worden dan normaal. Hopelijk komt er nu schot in de zaak. Wil je mij op de hoogte houden van het proces? Dan kan ik het in de gaten houden voor je. Alvast bedankt.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @SportP, welkom op onze Community!

Bedankt voor het delen van je ervaring en duidelijke verhaal. Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat we Delta opnieuw moeten aansturen. Ik heb de prioriteit van jouw ticket verhoogd, dit houd in dat hij sneller opgepakt zal worden dan normaal. Hopelijk komt er nu schot in de zaak. Wil je mij op de hoogte houden van het proces? Dan kan ik het in de gaten houden voor je. Alvast bedankt.

Reageer