Beantwoord

Mijn Ziggo overstap is al geinitieerd, maar ik heb nog geen datum wanneer jullie komen aansluiten. Gaat dit wel goed?

  • 25 January 2024
  • 1 reactie
  • 33 Bekeken

Mijn Ziggo overstap is al geinitieerd, maar ik heb nog geen datum wanneer jullie komen aansluiten. Gaat dit wel goed?

icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 26 January 2024, 15:31

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +5

Hi @HenryHari, bedankt voor je bestelling en welkom op de Community! Goed dat je dit checkt. Geen zorgen, want dit komt zeker in orde. De Overstapservice is geaccepteerd door Ziggo, wat betekent dat wij de opzegging mogen regelen zodra wij online zijn. Ziggo krijg dan groen licht van ons. Mocht er nou toch onverhoopt toch iets niet goed gaan, zullen wij altijd op tijd aan de bel trekken. Dit komt goed!

Reageer