Beantwoord

Modem terugsturen of inleveren bij inleverpunt?

  • 18 October 2022
  • 4 reacties
  • 676 Bekeken

Ik heb een vraag over het inleveren van mijn T-mobile router. Recentelijk heb ik mijn abonnement opgezegd en ik verwacht dat ik om die reden mijn apparatuur moet inleveren. Via de telefoon heb ik de vraag geprobeerd te stellen, maar daar wordt telkens opgehangen door de chatbot of krijg ik al twee keer een medewerker aan de telefoon die mij niet echt verder kan (of wil?) helpen en drukker bezig lijkt te zijn met iets anders.

 

Hoe dan ook, om een boete te voorkomen wil ik graag duidelijkheid. In de mail die ik heb ontvangen over het inleveren van mijn apparatuur stond onderstaande tekst:

Je apparatuur
De apparatuur die je in bruikleen hebt breng je naar een inzamelpunt voor kleine elektronica. Kijk op inleverpunten.stichting-open.org voor een inzamelpunt bij jou in de buurt.

Betekent bovenstaande dat ik de apparatuur dus niet hoef terug te sturen met een doos naar het retouradres op Schiphol?

 

Graag hoor ik of ik dit goed heb begrepen of niet.

icon

Beste antwoord door Waqqas 18 October 2022, 14:25

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Welk type/ merk van router / modem heb jij?

Welk type/ merk van router / modem heb jij?

Hey Eric,

Het is een Huawei HG659.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Forumgebruiker321 

De Draytek of Huawei modem verwacht T-Mobile niet meer terug dus deze kan je inleveren bij een recyclepunt bijvoorbeeld 🙂

Hallo @Forumgebruiker321 

De Draytek of Huawei modem verwacht T-Mobile niet meer terug dus deze kan je inleveren bij een recyclepunt bijvoorbeeld 🙂

Hey Waqqas,

Super, bedankt. Dan ga ik de Huawei HG659 modem niet meer terugsturen, maar dan lever ik deze in bij een recyclepunt en ga ik er van uit dat ik hierdoor geen ‘boete’ krijg.

Bedankt!

Reageer