We hebben een “smarthome”. maar nu even niet. Geen warm water, geen tv, internet, deurbel, lichten aan en uit, verwarming enz. Tijdens de feestdagen is dat een ramp.
onze familie zou overstappen van de KPN naar T-Mobile. Begin September opgegeven bij T-mobile.
Om ons onbekende reden kon er niet eerder een {glasvezel) monteur komen dan gisteren, de laatste dag van ons KPN contract. Wel geprobeerd. maar geen eerdere datum beschikbaar volgens het systeem. In de ochtend van de overschakel dag werd de KPN verbinding al uit geschakeld, wat al vreemd en onhandig was, maar goed. de T-Mobile (uitbesteed aan tech bedrijf Guidion) monteur zou tussen 14 en 16 u. komen, dus oke, vooruit dan maar. Maar er kwam niemand. Speciaal voor vrij moeten nemen, en op de Guidion website staat nog wel duidelijk, afspraak is afspraak. rond 16 u. gaan bellen. je kent dat wel, moeilijk door de computer muur heen te komen, maar goed, toch iemand gesproken. Nee hoor, de monteur komt gewoon, waarschijnlijk iets vertraagd, file, wie weet? maar hij kwam niet. Guidion (monteur bedrijf) kon de monteur niet bereiken, hij had zn telefoon uit gezet. Probeert u het in Januari nog maar eens. Zowel t-mobile als Guidion, geven niet thuis.
We worden er werkelijk verdrietig en teleur gesteld van.
Lang verhaal kort, wie kun je bellen zodat er toch iemand komt? Iemand die echt beslissingen mag nemen? Want je komt niet verder dan te telefoon centrale, zowel bij T-mobile als Guideon.
Als je om een manager vraagt, NEE, dat kan niet, tegen het protocol, we maken er melding van.
Welk nummer kan ik bellen zodat er toch iemand komt , of die kan regelen dat KPN dan maar tijdelijk het internet weer even aan zet?
m.v.g.
een donker en koude,
familie Boon
Beste antwoord door Cheyenne van Odido
Bekijk origineel