Beantwoord

Monteur vindt voordeur niet, nieuwe afspraak 10 dagen na einde ziggo-abonnement, geen tv en internet

  • 28 December 2023
  • 1 reactie
  • 52 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Vandaag zou de Guidion-monteur komen ivm nieuwe glasvezelaansluiting. Een uur na de afgesproken tijd gecheckt bij Guidion, monteur zou geweest zijn en gemeld hebben dat er niemand thuis was. Klopt uiteraard niet, heb met opzet deze afspraak in de kerstvakantie gemaakt. Gebeld met Odido, mail met link voor nieuwe afspraak gekregen. Monteur kan pas 10 jan. komen, da's 10 dagen nadat mijn Ziggo-abonnement stopt. Gevolg: 10 dagen geen internet of tv. Ik heb mijn mobiele abonnement ook overgezet naar Odido, maar met 2 + 2 GB gaan we het geen 10 dagen redden. Ik lees dat er in zo'n geval vouchers voor onbeperkt mobiel internet gegeven worden?

icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 29 December 2023, 11:17

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +5

Hi @wdejong, mijn excuses! Dit is niet bedoeling. Heeft Guidion helemaal niet aangebeld? Er moet in dat geval wat mis zijn gegaan. Ik zal dit ter feedback indienen bij Guidion, want het is niet fijn dat je nu langer moet wachten. Uiteraard voorzie ik je heel graag van een tussenoplossing. Ik kom privé bij je terug!

Reageer