Na installatie Odido door monteur WAN lampje rood.

  • 30 November 2023
  • 3 reacties
  • 41 Bekeken

Hallo,

Agelopen zondag is mijn aansluiting door de monteur gedaan. Waarna hij aangaf dat het WAN lampje rood is, hij zei dat ze waarschijnlijk het netwerk nog moesten overzetten om verbinding te krijgen.
Hij had hier van een melding gemaakt maar heb hier niet echt meer info over gekregen.

Kan ik zelf nog wat er aan doen, of is het wachten op reactie. Of proberen de klantenservice opnieuw te bellen en het probleem uit te leggen, als ik ze aan de lijn krijg😅

Tommie van Odido 4 maanden geleden

Hoi @Wesley931, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk kunt genieten van je internet. Ik ben daarom direct voor je gaan kijken en ik zie dat de monteur het ticket goed doorgezet heeft naar onze Back Office. Zij hebben het ticket doorgezet naar de onderannemer en die hebben vandaag het ticket geaccepteerd. Ik ga er vanuit dat het niet lang meer zal duren voordat je weer online bent! Zodra hier meer over bekend is zullen wij contact met je openemen.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Wesley931, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk kunt genieten van je internet. Ik ben daarom direct voor je gaan kijken en ik zie dat de monteur het ticket goed doorgezet heeft naar onze Back Office. Zij hebben het ticket doorgezet naar de onderannemer en die hebben vandaag het ticket geaccepteerd. Ik ga er vanuit dat het niet lang meer zal duren voordat je weer online bent! Zodra hier meer over bekend is zullen wij contact met je openemen.

@Tommie van Odido Okay, top om te horen dat er progressie in is. Ik wacht het dan nog wel even af. Dank je voor de info

Reputatie 7
Badge +4

Goed om te zien dat je heel snel een afspraak hebt staan met de netwerkbeheerder @Wesley931, ik ga voor je duimen én ik verwacht een hele goede uitkomst van het monteursbezoek! 😄

Reageer