na monteur geen werkend internet via glasvezel

  • 17 January 2024
  • 1 reactie
  • 21 Bekeken

Gister een monteur v Guideon alles v glasvezel geïnstalleerd namens Odido. Bleef rood lampje v internet branden, ofwel geen internet+tv. 

In de nacht deed een uurtje alles t wèl. Is er bij mij in Strijen storing of sowieso in de Hoeksche Waard? Wanneer opgelost? Met Tweak nooit geen problemen, Installatiemonteur heeft glasvezelkabel via de e-fiber-lijn inhuis aangesloten, niet via t (bij oplevering huis verkeerd geïnstalleerde-) kpn kastje wat ook glasvezel zou moeten kunnen geven, maar nee. Die zou dan opnieuw gelast (!?)moeten worden, volgens monteur. Al maakt t niet uit, immers had in de nacht ff internet en ook tv.. HELP!

Tommie van Odido 3 maanden geleden

Hey @TjerkStrien, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel getrokken hebt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat je inmiddels weer online bent. Er waren inderdaad werkzaamheden in jouw regio, ik ga er vanuit dat deze opgelost zijn. Ervaar je op dit moment nog problemen of is alles stabiel?

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hey @TjerkStrien, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel getrokken hebt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat je inmiddels weer online bent. Er waren inderdaad werkzaamheden in jouw regio, ik ga er vanuit dat deze opgelost zijn. Ervaar je op dit moment nog problemen of is alles stabiel?

Reageer