Na twee weken geen duidelijkheid en vooral geen internet

  • 31 October 2022
  • 6 reacties
  • 155 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 5 reacties

Na twee weken, 3 telefoontjes naar t-mobile, 3 telefoontjes naar DutchFiber, geen duidelijkheid en vooral geen internet!

  1. Lange wachttijden aan de telefoon.
  2. Antwoord is altijd hetzelfde “kan er zelf niet zoveel aan doen” en/of “zo snel mogelijk wordt u (teruggebeld\komt de monteur langs\etc…...”. Dus nooit conctrete afspraken, waardoor je zelf moet inschatten wanneer je weer erachteraan moet bellen.
  3. Geen escalatie procedure/ process voor uitzonderlijke gevallen.
    Ik moest notabene zelf achter DutchFiber aan bellen en ben nog steeds niets opgeschoten.
    Heb al voorgenomen die nog maximaal tot morgen te geven en dan zeg ik op!
  4. Terugbellen is voor T-mobile een uitdaging

Mijn internet bij de vorige provider is al opgezegd en kan mij niet permiteren nog langer te wachten


6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Orfeo Welkom in de Community.

Kan je iets beter uitleggen wat er fout gaat (is gegaan) zodat de moderators ook weten waar dit over gaat. Je kan in je account je klantnummer opslaan, wij klanten zien dat niet!

Welke datum zou je nieuwe abonnement ingaan? En of aangesloten worden

Is de monteur niet op komen dagen, ik begrijp uit je bericht dat er al communicatie is geweest maar niet met wie en waarom het niet lukt?

 

Beste @Orfeo Welkom in de Community.

Kan je iets beter uitleggen wat er fout gaat (is gegaan) zodat de moderators ook weten waar dit over gaat. Je kan in je account je klantnummer opslaan, wij klanten zien dat niet!

Welke datum zou je nieuwe abonnement ingaan? En of aangesloten worden

Is de monteur niet op komen dagen, ik begrijp uit je bericht dat er al communicatie is geweest maar niet met wie en waarom het niet lukt?

 

Beste Christien,

De monteur is op de 19-10 -2022 geweest en heeft de boel geinstallerd. Er bleek geen signaal te zijn. T-mobile backoffice heeft de monteur toestemming gegeven mijn adres te verlaten omdat hij verder niets kon doen en de bowl binnen 5 werkdagen vanzelf online zou komen. Dat is dus nooit gebeurd.

 

Na de 5 werkdagen bel ik zelf gaan bellen om te vragen of er nog wat ging gebeuren. Met welgemeend excuus zou het “zo snel mogelijk worden geregeld” Met een verhaal over Dutch Fiber dat zij een email van T-mobile gehad zouden hebben zou hebben kon ik aan het eind van de dag weer bellen om te checken wanneer ik eindelijk online zou zijn. Dat heb ik gedaan en ik heb te horen gekeregen dat het binnen twee werkdagen iets zou gaan gebeuren. Je raad het al wederom niets vernomen en is er niets gebeurd. Doordat ik bleef aandringen op een escalatie vanuit T-mobile heb ik het nummer van Dutch Fiber gehad omdat dat schijnbaar meer effect zou hebben.

Ik vindt het sowieso “not done” dat ik als klant van T-mobile achter een escalatie aan moet gaan bij een partner van T-mobile. bij mijn laatste telefoontje heb ik weer te horen gekregen dat er z.s.m. wat gedaan zal worden of gebeld zou worden.

Voor mij is de deadline 2-11-2022 daarna zeg ik de boel op. De service is is ronduit waardeloos. Ik dacht dat Ziggo slecht was, echter staan er bij escalaties dezelfde dag nog een monteur in  de wijk te sleutelen.

 

En wederom zijn de afspraken niet nagekomen.

Ik zal nogmaals nabellen, maar nu om aan te geven dat ik opzeg !

Wat een bagger service!

Bah!!!!!!!!

Zojuist gebeld met T-Mobile om de boel af te zeggen.

Wordt mij gewoon verteld dat Volker Wessel mij gebeld heeft en vanmorgen mijn melding heeft afgesloten omdat ze geen contact met mij konden krijgen.

Zij hebben mij ten eerste gebeld op een nummer waar ik van te voren heb aangeven ik op dat moment niet bereikbaar ivm zou zijn en tot twee keer toe in twee verschillende gesprekken een ander nummer met ze gedeeld.

Ergste is nog dat ik geen gemiste oproepen heb, ook niet op het nummer waarvan zij beweren mij hebben gebeld vanmorgen. 

T-Mobile medewerker laat mij na de historie doodleuk weten of ik nog achter Volker Wessel aan wil bellen. Ik heb aangegeven alsnog op te willen zeggen. De medewerker in kwestie liet weten dat mijn aansluiting als opgeleverd staat in hun systeem en dat ik dan een boete krijg als hij opzegt voor mij.

 

Vervolgens laat hij weten de opzegging niet te kunnen doen.  Het gesprek is voor ons beiden zeer ontbevredigend en onprettig beeindigd doordat de medewerker heeft opgehangen.

 

Ik hang nu voor de tweede keer langdurig aan de lijn bij T-Mobile om op te kunnen zeggen.

Ik ben nog nooit zo pissig geweest, wat een nachtmerrie is dit!

Eindelijk iemand te pakken gekregen, die reageerde en handelde zoals je van een klantenservice verwacht.

Mijn abonnement is opgezegd zonder verdere boete.

Ik heb ook laten weten dat T-Mobile mij nog makkelijk als klant had kunnen behouden zouden de procedures van de klantenservice beter zijn.

Als ik als klant zelf met partners van T-Mobile moet gaan bellen en schakelen, waarom betaal ik dan voor het hebben van een klantenservice ?

 

Mijn complimenten aan Carlos voor het correct afhandelen van de opzegging!!!

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Orfeo,

Bedankt dat je uitgebreid je verhaal doet en mijn diepe excuses dat het zo is misgelopen, ik schrik hiervan! Heel graag had ik een doorbraak voor je willen forceren, maar ik begrijp dat je hier niet langer op zit te wachten. In ieder geval ben ik blij dat Carlos je nog goed heeft kunnen helpen. Hier moeten we absoluut lering uit nemen.

Desondanks wil ik je het allerbeste toewensen!

Reageer