Beantwoord

na twee weken nog geen werkend internet!

  • 26 October 2022
  • 11 reacties
  • 226 Bekeken

Reputatie 1

7-10 is de monteur geweest, vandaag weer twee uur lang en nog steeds geen internet. Inmiddels zijn twee weken voorbij dus is ook Ziggo afgesloten en heb ik nu helemaal niks!! Wat voor spoed actie kunnen jullie ondernemen?

Voor eventuele nieuwe klanten: je kan beter naar KPN gaan

icon

Beste antwoord door Sander 31 October 2022, 13:17

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7

Hi @daanenberdus, ik ben meteen met je mee gaan kijken! Achter de schermen is één van mijn collega's ontzettend druk voor jou bezig. Hij neemt meteen weer contact met jou op, zodra hij meer weet. Zo zijn we intern voor je aan het bespreken of de kosten van oktober en november door ons vergoed kunnen worden. Ook is Guidion opnieuw voor jou aangestuurd met het verzoek om dit te bespoedigen. KPN heeft hun domein al uitgesloten. Ik hoop dat je heel snel wat hoort van mijn collega, weet dat wij er heel druk mee bezig zijn. Sorry voor al het ongemak! ❤

Reputatie 1

Ze komen nu zaterdag om 8 uur😑 geen tv/internet en wifi tot die tijd

Reputatie 1

Volgens Volker Wessel ligt het niet aan het glasvezelnetwerk, alles werkt naar behoren. Moet dus aan (de apparatuur van) T-mobile liggen

Reputatie 7

Hi @daanenberdus, heel fijn dat je op de hoogte bent gebracht dat de monteur zaterdag bij jou op de stoep staat! Is er iemand in jouw huishouden met een T-Mobile, Tele2 of Ben mobiel abonnement? Dan kan ik een Unlimited Data voucher jouw kant op sturen, zodat je een hotspot kunt maken van een telefoon en tot zaterdag alsnog onbeperkt kunt internetten. Laat je het weten of ik je daarmee kan verblijden? Ik hoop het! 🍀

Reputatie 1

Ik ga morgen thuiswerken en heb van de zaak een T-mobile abonnement, dus stuur maar door, dan hoeven zij dat niet te betalen

Reputatie 7

Hi @daanenberdus, top - ik heb de code je zojuist toegestuurd in een privébericht! 😊 Veel succes alvast met thuiswerken morgen. 

Reputatie 1

Helaas helaas, half 8 opgestaan op een zaterdag(!), de monteur zou tussen 8 en 10 komen, maar is er om 10.15 nog steeds niet. Geen sms-je of belletje, weer helemaal niks

Reputatie 1

Net zelf naar gebeld met Gideon en de monteur komt gewoon niet, men was vergeten dit aan mij door te geven!!!…. Kom het hele zootje maar weer ophalen, ik ga naar KPN. Hoor graag wanneer de koerier langskomt om het T-Mobile pakket op te halen

Reputatie 1

Met je afspraak is afspraak! Willen jullie dit ook aan Edwin doorgeven, die behandelt mijn case. Krijg zojuist een sms-je:

Goedemorgen,

Vanwege een probleem met voorraad kan helaas vandaag de geplande  t-mobile installatie niet plaatsvinden. Guidion zal na het weekend contact opnemen om een nieuwe afspraak in te plannen. Excuses voor het ongemak.

Winston

 

ik wil geen nieuwe afspraak, ik hoef niet nog meer excuses, ik wil het pakket opgehaald en ik wil compensatie. De rest kunnen jullie achterwege laten!!

Reputatie 7

Hi @daanenberdus, ik weet niet precies wat er is misgegaan met de monteursafspraak, maar ik kan mij vorstellen dat er omstandigheden zijn waardoor het soms iets anders loopt. In zo'n geval is een afmelding dan wel netjes, dat ben ik zeer zeker met je eens. Het is nu vooral zaak om zo snel mogelijk een nieuwe afspraak in te plannen, zodat de verbinding hersteld kan worden. Een verbindingsprobleem is niet prettig en dat willen we dan ook graag verhelpen. Een monteur is hiervoor een voorwaarde. Mocht Guidion nog niet gebeld hebben, dan zijn ze bereikbaar op: 020-3232767. Ook Edwin heeft navraag gedaan bij Guidion om de afspraak te herplannen. 

Reputatie 1

Zoals gezegd: het hoeft niet meer. Het is niet werkend afgeleverd op 7-10 en er is lang genoeg aangeklungeld. 

Ik annuleer de overeenkomst. Ik zal woensdag Bas Bechtold vragen de annulering bij T-mobile af te handelen.

Reageer