Beantwoord

niet mogelijk modem te installeren aan DSL

  • 28 October 2023
  • 10 reacties
  • 133 Bekeken

Ik ben onlangs overgestapt naar Odido en mocht per direct 26 oktober mijn pakket installeren. Ziet er allemaal simpel uit en ja dat is het ook mits alles werkt naar behoren. Instructie filmpje stap voor stap gevolgd maar internet bleef uit, vervolgens na aantal keer proberen gaan zoeken naar de hoofdaansluiting dus waar de kabels binnen komen, bleek dat het wandkastje niet was aangesloten op de hoofdkabel en de kabels dus eigenlijk waren doorgeknipt. Vervolgens modem aangesloten op de hoofdverbinding in de gas meterkast, maar alsnog niets. Kortom: heel de dsl verbinding in mijn huis is afgesloten en niet mogelijk

icon

Beste antwoord door Waqqas 29 October 2023, 19:09

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 2

@Melissavd312 Zou je een foto van de hoofd aansluiting in de meterkast kunnen plaatsen.

We kunnen je dan tips geven. 

Hopelijk is het duidelijk te zien zo

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Melissavd312 

Ben je de foto vergeten?

Nee hij pakt ze niet

Hallo @Melissavd312 

Ben je de foto vergeten?

 

Reputatie 7
Badge +14

@Melissavd312  Plaats eerst wat tekst en dan de foto!

 

Oké, ik probeer nog een keer foto toe te voegen 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Melissavd312 

Op foto 1 heb je het originele ISRA punt maar het ziet er niet best uit. Hier kan het best een monteur voor komen om eea to controleren en herstellen.

Hij lijkt ook niet aangesloten te zijn überhaupt het waren gewoon losse kabels heb ze zelf verbonden maar gebeurd helemaal niets. Maar ga morgen idd maar monteur bellen. Wilde dit al doen maarja t is weekend 

Reputatie 7
Badge +15

@Melissavd312 

Op dit punt hoort een soort cilinder te zitten en er komt dan een kabel uit die je op het modem aansluit (mbv het aansluitdoosje).

Zie eerste van rechts 

Reageer