Nieuw klant Odido

  • 8 October 2023
  • 71 reacties
  • 1141 Bekeken

Reputatie 1

Goedemiddag,

Donderdag is er een monteur langs geweest en heeft voor mij de boel geïnstalleerd. Echter werkt helaas mijn internet nog steeds niet. Iets was er defect in de wijkkast (splitter) en mijn media convector blijft ook rood branden. Nu ben ik al enige dagen bezig met Odido hoe en wat wanneer opgelost gaat worden? Gezien ik afhankelijk ben van mijn internet (werk + school) en het voor mij niet te doen is op mijn telefoon. Maar heb het idee dat ik van het kastje naar de muur wordt gestuurd, gezien er werd vertelt dat eerst Gedion wat moest regelen, blijkt nu weer KPN te zijn. Echter weet ik nog steeds niet wanneer het gemaakt/geregeld gaat worden. Kreeg als antwoord dat ze niet 5 min in de wachtrij konden vaan zitten (Odido medewerker) Vind ik een beetje apart gezien ik al een halve dag aan de telefoneren met Odio.

Wie kan mij helpen? Gezien ik al 4 dagen zonder internet zit, waar ik al bang voor ben dat dit nog langer gaat duren.

Jason van Odido 6 maanden geleden

Goedemiddag @Terneusen86, welkom op de Community van Odido! 🙋‍♂️

Slim dat je hier aan de bel trekt! Ik heb het bekeken voor je en zie dat de netwerkbeheerder een aanpassing heeft uitgevoerd op het uitstaande monteursverzoek. Er zal snel een fysieke afspraak met jou gemaakt worden als dat nodig is. Vaak ligt het probleem echter in de wijkcentrale en zal men herstelwerkzaamheden verrichten; hier is een afspraak met jou niet per se noodzakelijk voor. Wel laat netbeheer altijd weten wanneer ze de centrale in gaan. Ik verwacht dat er uiterlijk morgen of woensdag een contactmoment is. Houd ons op de hoogte als je wilt! 

Maak jij toevallig gebruik van een Odido of Ben simkaart (prepaid of abonnement)? Zo ja, dan kan ik je ter overbrugging een voucher voor Unlimited Internet aanbieden. Dan kun je in ieder geval gedurende de komende zeven dagen onbeperkt online blijven via mobiele hotspot op pc en laptop. Ook hoef je deze bundel niet aan te vullen, dus je bent niet gelimiteerd tot slechts een aantal GB per dag.

Laat me alsjeblieft weten of ik dit in orde kan maken voor je, dan stuur ik je zo snel mogelijk een vouchercode toe!

Bekijk origineel

71 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Terneusen86, welkom op de Community van Odido! 🙋‍♂️

Slim dat je hier aan de bel trekt! Ik heb het bekeken voor je en zie dat de netwerkbeheerder een aanpassing heeft uitgevoerd op het uitstaande monteursverzoek. Er zal snel een fysieke afspraak met jou gemaakt worden als dat nodig is. Vaak ligt het probleem echter in de wijkcentrale en zal men herstelwerkzaamheden verrichten; hier is een afspraak met jou niet per se noodzakelijk voor. Wel laat netbeheer altijd weten wanneer ze de centrale in gaan. Ik verwacht dat er uiterlijk morgen of woensdag een contactmoment is. Houd ons op de hoogte als je wilt! 

Maak jij toevallig gebruik van een Odido of Ben simkaart (prepaid of abonnement)? Zo ja, dan kan ik je ter overbrugging een voucher voor Unlimited Internet aanbieden. Dan kun je in ieder geval gedurende de komende zeven dagen onbeperkt online blijven via mobiele hotspot op pc en laptop. Ook hoef je deze bundel niet aan te vullen, dus je bent niet gelimiteerd tot slechts een aantal GB per dag.

Laat me alsjeblieft weten of ik dit in orde kan maken voor je, dan stuur ik je zo snel mogelijk een vouchercode toe!

Reputatie 1

Hi Jason,

 

Reputatie 1

Goedemiddag @Terneusen86, welkom op de Community van Odido! 🙋‍♂️

Slim dat je hier aan de bel trekt! Ik heb het bekeken voor je en zie dat de netwerkbeheerder een aanpassing heeft uitgevoerd op het uitstaande monteursverzoek. Er zal snel een fysieke afspraak met jou gemaakt worden als dat nodig is. Vaak ligt het probleem echter in de wijkcentrale en zal men herstelwerkzaamheden verrichten; hier is een afspraak met jou niet per se noodzakelijk voor. Wel laat netbeheer altijd weten wanneer ze de centrale in gaan. Ik verwacht dat er uiterlijk morgen of woensdag een contactmoment is. Houd ons op de hoogte als je wilt! 

Maak jij toevallig gebruik van een Odido of Ben simkaart (prepaid of abonnement)? Zo ja, dan kan ik je ter overbrugging een voucher voor Unlimited Internet aanbieden. Dan kun je in ieder geval gedurende de komende zeven dagen onbeperkt online blijven via mobiele hotspot op pc en laptop. Ook hoef je deze bundel niet aan te vullen, dus je bent niet gelimiteerd tot slechts een aantal GB per dag.

Laat me alsjeblieft weten of ik dit in orde kan maken voor je, dan stuur ik je zo snel mogelijk een vouchercode toe!

Hi Jason,

Ik heb vandaag ene Raoul aan de telefoon gehad en hij vertelde mij dat het uiterlijk voor 16 Oktober gemaakt zou worden. Dat wil inhouden dat het deze week geregeld moet zijn toch? Ik heb enkel alleen internet, dus ik hoop dat dit deze week echt opgelost gaat worden. Gezien ik niet aan thuiswerken kom + mijn school op achterstand komt. Echter heb ik niet veel aan zn prepaid gezien ik dan continue mn simkaart moet vervangen, kan er niet iets geregeld worden zodat het op mijn huidige kpn abonnement (mobiel) bij geschreven word?
 

Reputatie 7
Badge +14

hoi @Terneusen86 ,

Helaas, Odido kan geen KPN bundels bijschrijven. Je kan wel in een Odido winkel een Odido prepaid kaart kopen, daar kunnen de Odido unlimited vochers ook op geactiveerd worden.

Reputatie 1

@Jason van Odido 

Tot heden heb ik nog niets mogen ontvangen van Jullie met betrekking tot mijn internet probleem. Hij werkt tevens nog steeds niet. Er er zijn alweer 7 dagen verstreken. Kun jij kijken of hier al wat meer over bekend is? Het zou voor de 16de werkend zijn. Maar ben bang dat dit het het niet gaat worden. Ik heb contact gehad met jou collega Raoul.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Terneusen86, als het goed is heb je een SMS gehad om een afspraak in te plannen. Is dit inmiddels gelukt? 

Reputatie 1

Hey @Terneusen86, als het goed is heb je een SMS gehad om een afspraak in te plannen. Is dit inmiddels gelukt? 

Hi Tommie,

Ik moet dit straks even bekijken. Gezien ik mijn prepaid kaartje in mijn telefoon heb zitten. Ik laat het je weten als ik wat meer weet straks.

 

Reputatie 1

Hey @Terneusen86, als het goed is heb je een SMS gehad om een afspraak in te plannen. Is dit inmiddels gelukt? 

Hi Tommie,

Ik heb helaas geen sms mogen ontvangen van jullie mbt tot mijn vraag….

 

Reputatie 7
Badge +9

@Terneusen86 kan KPN NetwerkNL je bereiken op het telefoonnummer dat eindigt op 010?

Reputatie 1

@Terneusen86 kan KPN NetwerkNL je bereiken op het telefoonnummer dat eindigt op 010?

Ja dat klopt Tommie

 

Reputatie 7
Badge +9

@Terneusen86 bedankt voor je snelle reactie. Ik heb dit telefoonnummer voor de zekerheid nog een keer in het ticket vermeld. Hopelijk kunnen ze je nu bereiken!

Reputatie 1

@Terneusen86 bedankt voor je snelle reactie. Ik heb dit telefoonnummer voor de zekerheid nog een keer in het ticket vermeld. Hopelijk kunnen ze je nu bereiken!

Hi Tommie,

Ik had ook al het nummer van je collega gekregen. Alleen sta al ruim 90 min aan de lijn. (088) 006 37 44.

Ik hoop dat ze vandaag nog bellen zodat er een afspraak gemaakt kan worden.

 

Reputatie 7
Badge +9

@Terneusen86 ik zal dat nummer later vandaag nog een keer proberen. Dat gaat waarschijnlijk sneller dan wachten.

Reputatie 1

@Terneusen86 ik zal dat nummer later vandaag nog een keer proberen. Dat gaat waarschijnlijk sneller dan wachten.

Dat zou onwijs fijn zijn.

 

Reputatie 1

@Tommie van Odido 

Mijn vrouw heeft ook al 70 min aan de telefoon gezeten zonder enig contact te hebben gehad met de netwerkbeheerder. Klantenservices Odido kan mij verder ook niet helpen kreeg ik als antwoord. Mijn 06 nummer is voor jou zichtbaar naar mijn klanten nummer. Is het mogelijk dat wij contact krijgen?

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Terneusen86, je dient inderdaad zelf nog een keer te bellen. Anders moeten we de reactie afwachten op het lopende ticket. Ik heb het nummer daar nog een keer bijgezet.

Ik bel persoonlijk zelf niet met klanten. Je kunt de klantenservice nog wel een keer proberen, daar heb je direct contact met een collega! 

Reputatie 1

Hey @Terneusen86, je dient inderdaad zelf nog een keer te bellen. Anders moeten we de reactie afwachten op het lopende ticket. Ik heb het nummer daar nog een keer bijgezet.

Ik bel persoonlijk zelf niet met klanten. Je kunt de klantenservice nog wel een keer proberen, daar heb je direct contact met een collega! 

Ik ben de hele dag al aan het bellen. Maar krijg geen gehoord. 90 min in de wachtrij….en soms krijg ik een antwoord van een bandje…”Ik krijg de mededeling dat ik contact op moet nemen met m’n eigen internet provider, de verbinding wordt nu verbroken!” Maar is afwachten wanneer de netwerkbeheerder mij gaat bellen. Maar dan zijn we aankomende week alweer 2 weken verder. Zonder werkend internet ben ik bamg.

Reputatie 1

@Tommie van Odido 

Eindelijk! Zojuist ben ik in contact gekomen met KPN Netwerk beheer. De gehele dag bezig geweest om in contact te komen met ze, echt slecht om ze zo lastig te kunnen bereiken. Ik begrijp ook dat jullie hier niets aan kunnen doen. Maar hoe gaat dit verder in z'n werk als het dadelijk gemaakt is (als ze überhaupt het kunnen maken) gezien ik m’n abonnement als 2 weken verlopen is zonder internet. Wordt dit verrekend of?

Wil je alvast enorm bedankt voor je service.

Reputatie 7
Badge +9

@Terneusen86 dat is goed om te horen dat het gelukt is!

De periode dat je geen internet hebt zal ik, als het opgelost is, voor je vergoeden.

Reputatie 1

@Tommie van Odido,

Kun jij in het systeem zien hoelaat de monteurs van KPN langskomen voor mijn Internet morgen? Gezien ik vanuit jullie verder ook nog geen bevestiging heb ontvangen of ze morgen komen.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Terneusen86, ik kan jammer genoeg niet zien hoelaat de monteur zal arriveren. Wij hebben nog steeds in ons systeem staan: “In afwachting van netwerkbeheerder”. 

Reputatie 1

Hey @Terneusen86, ik kan jammer genoeg niet zien hoelaat de monteur zal arriveren. Wij hebben nog steeds in ons systeem staan: “In afwachting van netwerkbeheerder”. 

Hi Tommie,

Dan hoop ik dat ze straks aan mijn voordeur staan.

Reputatie 1

@Tommie van Odido 

Zojuist de monteur van KPN geweest. Wederom een teleurstelling. De splitter is kapot en ik ben de enige die daar op zit. Zoals hij vertelde heeft Odido wat steken laten vallen met de omvang van de klacht. Er had al een bedrijf naar de splitter kunnen kijken gezien jullie hier zelf verantwoordelijk voor zijn zoals de monteur vertelde. 
Nu ben ik toch reuze benieuwd hoe serieus deze klacht genomen gaat worden. Ik ben namelijk al 2 weken continue aan het bellen voor een oplossing. En al meerdere malen vermeld heb dat mijn splitter kapot is.Wat gaan wij hieraan doen? Gezien mijn vouchers verstreken zijn met Internet. Niet bereikbaar ben gezien ik een prepaid kaartje van jullie in mijn telefoon heb zitten ect ect. Ik hoop dat er met spoed een oplossing komt en dat het deze week nog gemaakt gaat worden en dat ik weer niet 2 weken aan het bellen ben. Want dit loopt wel de spuigaten uit.

Reputatie 7
Badge +9

@Terneusen86 bedankt voor je update. Ik zie dit inderdaad ook terug in de terugkoppeling van de monteur. Hij heeft het meteen voor je doorgezet. Ik hoop ook dat ze het snel voor je kunnen oplossen!

Reputatie 1

@Terneusen86 bedankt voor je update. Ik zie dit inderdaad ook terug in de terugkoppeling van de monteur. Hij heeft het meteen voor je doorgezet. Ik hoop ook dat ze het snel voor je kunnen oplossen!

Hi Tommie,

Jij kunt ook verder niets zien wanneer ze de splitter in de wijkkast gaan repareren? Mijn vrouw had gisteren gebeld. Maar de jonge aan de man kon helemaal niets vertellen hoe of wat.

Bedankt alvast voor de service.

Reageer