Beantwoord

Nieuwe afspraak monteur maken als je in buitenland zit

  • 2 January 2024
  • 2 reacties
  • 63 Bekeken

Beste , 

De monteur moet nog de nieuwe modem die ik toegestuurd heb gekregen installeren.
Helaas had ik de vorige afspraak met Guidion monteur moeten cancellen.

Maar nu kan ik geen optie om een nieuwe afspraak te maken vinden bij jullie.

Ik zit zelf nu in het buitenland maar een kennis van mij kan er zijn voor een nieuwe afspraak.

Hoe kan ik nu een nieuwe afspraak inplannen bij jullie?

Groetjes! 

Paco

icon

Beste antwoord door pacokumar 3 January 2024, 06:25

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @pacokumar, welkom op de Community van Odido en de beste wensen nog! 🙋‍♂️✨

Op 21 november was je eerste afspraak, dat is ruim anderhalve maand geleden. Guidion geeft aan dat het nu niet meer mogelijk is om direct een nieuwe afspraak in te plannen omdat de 30 dagen verstreken zijn (maximale wachtperiode). Ik zal eens kijken wat ik voor je kan doen op afstand. Je ontvangt later vandaag een afspraaktool per sms en e-mail, gebruik deze alsjeblieft om een nieuwe afspraak in te plannen. Volgens mij maakt het verder niet uit wie er aanwezig is thuis, maar de desbetreffende persoon dient dan wel in het volledige tijdvak bij jou thuis te blijven. 

Beste , 

De monteur moet nog de nieuwe modem die ik toegestuurd heb gekregen installeren.
Helaas had ik de vorige afspraak met Guidion monteur moeten cancellen.

Maar nu kan ik geen optie om een nieuwe afspraak te maken vinden bij jullie.

Ik zit zelf nu in het buitenland maar een kennis van mij kan er zijn voor een nieuwe afspraak.

Hoe kan ik nu een nieuwe afspraak inplannen bij jullie?

Groetjes! 

Paco

Hartelijk dank voor je reactie en hulp!
Heb inmiddels dit ontvangen van je en heb een afspraak weten in te plannen! Joepie!

X Paco

Reageer