Beantwoord

nieuwe glasvezel klant - vertraging oplevering



Toon eerste reactie

29 reacties

Reputatie 7
Hi @Ka38tje,

Bedankt voor de update. Weet dat we ons best doen. Wij staan aan jouw kant - ook wij willen jou zo snel mogelijk online hebben.

Nog een korte update vanuit mijn kant:
Je vraag/verzoek waarover we contact hebben gehad, is in behandeling bij een externe leverancier. Er wordt spoedig contact met je opgenomen. Houd er rekening mee dat de leverancier je anoniem kan bellen.


Ik hoop dat ze snel contact opnemen. Zij zijn in dit geval de netwerkbeheerder. Zij gaan over de lijnactivatie en de verbinding tussen het modem en de wijkkast. Ik duim met je mee. Houd jij ons ook op de hoogte van de ontwikkelingen?
Vrijjdagmiddag is er een monteur geweest.
Hij heeft een poort wissel gedaan. Helaas, heeft dit nog niks gedaan. En nog geen verbinding. Na contact met de klantenservice, geven ze het weer door aan de technische dienst. .

Ik hoop ook dat het nu snel opgelost wordt. Echt leuk is dit niet. (Meer)
En nu is het 6 Augustus, en ik hoor niks meer van T-Mobile....
Reputatie 7
Hi @Hogenkamp Jammer dat je dit zo ervaart. De eerdere problemen met je aansluiting zijn inmiddels namelijk verholpen in samenwerking met Reggefiber en zodra onze monteur je aangesloten heeft zou alles moeten werken! Ik snap volkomen dat je het liefst gisteren dan vandaag al online wilt zijn maar het is niet zo dat er niets gebeurt. Mocht voor jou onduidelijk zijn (wat ik mij voor kan stellen) laat het dan zeker weten, dan neem ik het graag met je door!

Reageer