Nieuwe klant glasvezel IJsselstein


Sinds afgelopen dinsdag nieuwe klant geworden van Odido glasvezel. Wij hadden in IJsselstein alleen glasvezel van Caiway, maar na een mooie aanbieding toch gekozen om over te stappen. Tot zover gaat alles goed!!

De monteur kwam dinsdag installeren, maar zag gelijk al dat er een verkeerd glasvezelkastje was meegeleverd in het pakket. De vraag bij het bestellen is nooit gedaan!! Gelukkig had hij nog een juist kastje in de auto liggen. Deze heeft hij ook netjes geïnstalleerd. Glaskabel vervangen en gaan zou je zeggen!! Alles was groen, behalve het internet lampje (het belangrijkste) Er werd mij gezegd dat ik de volgende dag moest bellen, omdat ze de configuratie moesten omzetten van het verkeerde kastje die gestuurd was. Fout van Odido, maar oke een fout is menselijk. Nu 2 volle dagen verder en 4 gesprekken, nog steeds geen internet. Het ticket ligt bij de backoffice met prio status. Als ik vraag wat de status is, krijg ik te horen: ja we houden 3 werkdagen aan, maar ik verwacht dat het snel is opgelost!! Waarom komen de fouten van Odido niet bovenop de stapel te liggen????

Groeten Bas

Teresa van Odido 1 maand geleden

Allereerst van harte welkom bij Odido en op onze Community! @Bas Kop 

Dank je wel dat je de moeite hebt genomen om dit topic te openen. Ik help je graag verder, zodat je snel van onze diensten kunt genieten! 

Ik ben direct het systeem ingedoken en zie inderdaad dat er een ticket is aangemaakt naar onze technische dienst. Ik heb hier gelijk prioriteit aangegeven, ik weet zeker dat mijn collega’s dit snel voor je oplossen. 

Laat je het mij weten als ik in de tussentijd iets voor je kan doen? Ik sta klaar om verder te helpen! 

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Allereerst van harte welkom bij Odido en op onze Community! @Bas Kop 

Dank je wel dat je de moeite hebt genomen om dit topic te openen. Ik help je graag verder, zodat je snel van onze diensten kunt genieten! 

Ik ben direct het systeem ingedoken en zie inderdaad dat er een ticket is aangemaakt naar onze technische dienst. Ik heb hier gelijk prioriteit aangegeven, ik weet zeker dat mijn collega’s dit snel voor je oplossen. 

Laat je het mij weten als ik in de tussentijd iets voor je kan doen? Ik sta klaar om verder te helpen! 

Goedemorgen Teresa,

 

Bedankt voor je reactie. Ik hoop dat prio ook echt prio is. Vandaag nog steeds geen internet. Ik hoop zeker niet dat we het weekend ook zo in gaan. Ticket ligt nu bij Delta heb ik begrepen. Vanmiddag nog maar even afwachten tot 15:00 uur en anders hang ik weer aan de telefoon….

Reputatie 6
Badge +2

@Bas Kop Onze technische dienst heeft het inderdaad doorgezet naar Delta. Ik hoop dat zij vandaag nog contact opnemen, maar houd er rekening mee dat dit ook na het weekend kan zijn. 

Misschien val ik nu in de herhaling, maar maak je al gebruik van een Unlimited Voucher? Indien je gebruik maakt van een Odido of BEN simkaart kan ik je deze sturen. Je kunt hiermee een Hotspot maken en deze verbinden met je andere apparaten. Op die manier ben je toch tijdelijk online. Laat je mij weten of je hier gebruik van wil maken?

jullie backoffice medewerker vertelde mij gisteren dat het gisteren of vandaag wel geregeld zou worden. Ben alleen bang dat we het weekend ook zonder komen te zitten en daar pas ik voor!! Is het niet mogelijk om Delta hierover te berichten/bellen door jullie? Odido kan ons echt niet vanaf dinsdag tot na het weekend laten zitten zonder internet.

Jouw collega's gaven inderdaad al aan om een voucher te geven, maar ik heb zelf geen Odido of Ben abonnement. 

Reputatie 6
Badge +2

@Bas Kop Ik begrijp je sentiment en als ik zelf meer kon doen had ik dat ook echt gedaan. Echter kan ik niet meer dan wat ik heb gedaan. 

Uiteraard wil ik nog steeds dat jullie dit weekend internet hebben. Je mag van mij een Odido simkaart kopen (€10) in één van onze Odido Shops. Als je een foto van de bon deelt in dit topic, vergoed ik deze gelijk voor je! Laat je mij weten of je dit wilt? Ik stuur je dan gelijk alvast een code.

Ik heb zojuist mijn zoon naar een Odido winkel gestuurd om een simkaart te laten halen, dus graag ontvang ik de voucher. Ik zal zorgen voor de bon zodra ik die in bezit heb.

Ik hoop alsnog dat het geregeld gaat worden vandaag. Fingers crossed!! Bedankt 

Reputatie 6
Badge +2

@Bas Kop Ik heb de Voucher code gelijk naar je gestuurd in een privébericht, fijn dat dit een tijdelijke oplossing biedt! 

Laat je het mij weten als ik nog iets kan doen? 

Dank je wel. Ik houd jullie op de hoogte.

Dank je wel. Ik houd jullie op de hoogte.

Goedemiddag,

Afgelopen vrijdag een simkaart opgehaald in een Odido winkel, dus een (mooie) tussen oplossing.

Helaas vandaag tot nu toe nog steeds geen internet. Gaat wel erg lang duren nu!! Bijna een week zonder internet…...

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Bas Kop, zou je eens een foto willen maken van het serienummer op het ONT die nu aangesloten is? 

 

Reputatie 7
Badge +9

Thankyou @Bas Kop! Ik heb het doorgezet in het ticket. De techneuten pakken het verder op. 

Hoi Tommy volgens mij was dat al vorige week gebeurd. Het ligt nu (nog steeds) bij Delta. Daar moet de druk worden opgevoerd!!!

Reputatie 6
Badge +2

@Bas Kop Ik ben gelijk gaan kijken hoe het precies zit. Ik zie inderdaad dat het ticket vorige week is opgepakt door Delta. Echter kwam het serienummer van de ONT niet overeen. @Tommie van Odido heeft dit gelijk voor je doorgegeven aan onze technische dienst en zij zullen dit kenbaar maken bij Delta. 

Reageer