Sinds afgelopen dinsdag nieuwe klant geworden van Odido glasvezel. Wij hadden in IJsselstein alleen glasvezel van Caiway, maar na een mooie aanbieding toch gekozen om over te stappen. Tot zover gaat alles goed!!
De monteur kwam dinsdag installeren, maar zag gelijk al dat er een verkeerd glasvezelkastje was meegeleverd in het pakket. De vraag bij het bestellen is nooit gedaan!! Gelukkig had hij nog een juist kastje in de auto liggen. Deze heeft hij ook netjes geïnstalleerd. Glaskabel vervangen en gaan zou je zeggen!! Alles was groen, behalve het internet lampje (het belangrijkste) Er werd mij gezegd dat ik de volgende dag moest bellen, omdat ze de configuratie moesten omzetten van het verkeerde kastje die gestuurd was. Fout van Odido, maar oke een fout is menselijk. Nu 2 volle dagen verder en 4 gesprekken, nog steeds geen internet. Het ticket ligt bij de backoffice met prio status. Als ik vraag wat de status is, krijg ik te horen: ja we houden 3 werkdagen aan, maar ik verwacht dat het snel is opgelost!! Waarom komen de fouten van Odido niet bovenop de stapel te liggen????
Groeten Bas