Ik heb vorige week het installatiepakket ontvangen voor t-mobile thuis.
Nu kreeg ik diezelfde dag mail dat mijn installatiedatum was verschoven:
‘We hebben je onlangs laten weten dat je binnenkort zelf je diensten kunt installeren. Daar is niks aan veranderd. Alleen de datum vanaf wanneer je kunt installeren, is veranderd naar 09-10-2020. De verbinding wordt op die dag voor 18.00 uur opgeleverd.’
Helaas werkt mijn internet nog steeds niet, de wereldbol gaat niet branden.
Vanaf morgen word mijn Ziggo verbinding afgesloten en zit ik zonder internet. Door de crisis werk ik thuis en ben ik afhankelijk van internet om mijn functie uit te voeren.
Ik heb eigenlijk geen vertrouwen meer dat dit voor morgen wordt gefixt en kan hopelijk nog Ziggo inschakelen om de afsluitdatum een maand op te schuiven.
Hoe kan het zo zijn dat ik wel al een mail heb gehad maar dat er blijkbaar nog geen internet binnenkomt.
Ik heb de modem op alle mogelijke manieren aangesloten maar niks lijkt te werken.
Graag wil ik zo spoedig mogelijk een oplossing.
Beste antwoord door Jason van Odido
Bekijk origineel