Beantwoord

Nog steeds geen internet

  • 27 September 2022
  • 3 reacties
  • 95 Bekeken

Beste T-mobile!

dit gaat te ver! Zouden vanaf 16 september internet moeten hebben… al meerdere keren thuis gebleven voor een monteur.. HET WERKT NOG STEEDS NIET! Jullie doen nul moeite om contact op te nemen, net een half uur in de wacht gestaan en word er gewoon uit gegooid!! En nu??!?! 

icon

Beste antwoord door Cristien 27 September 2022, 11:43

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @Aschouten12 Welkom, wat vervelend allemaal. Heb je het over glasvezel? Welke lampjes branden op je modem?

En nu?

Nu gaan de moderators kijken of ze je kunnen helpen. 
Ik ga ze even extra wijzen op dit onderwerp, (geen garantie maar doe mijn best) ondertussen kan jij je klantennummer in je profiel zetten dan weten de moderators gelijk met wie ze spreken enz. Hopelijk is het snel opgelost.

Reputatie 7

Hi @Aschouten12, welkom hier op de T-Mobile voor thuis Community! Hartstikke goed dat je hier aan de bel trekt, want ik wil je hier heel graag bij helpen. Dit is zeker niet de ervaring waarvan ik hoopte dat je hem zou hebben. @CrisTien heeft ook meteen gevraagd of ik hier zo snel mogelijk naar kan kijken. Ik wilde je abonnement er dan ook direct bij pakken om hier achteraan te gaan, maar aan de hand van je e-mailadres kom ik niet op jouw abonnement uit. Kun je mij een privébericht sturen (door op mijn naam te klikken) met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan ga ik voor je aan de slag! 🍀

Reputatie 7

Hi @Aschouten12, super dat je meteen jouw gegevens kon delen in een privébericht! Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik geef je graag wat meer duidelijkheid. Guidion is onlangs op locatie geweest en hebben toen geen signaal gemeten. Vervolgens is dan ook de netwerkbeheerder aangestuurd. Ik zie dat de netwerkbeheerder vanochtend is langsgekomen. We wachten nog op de terugkoppeling hiervan, maar in mijn lijnmeting zie ik dat je inmiddels online bent. Klopt dat? 😁 Ik hoor het graag! 

Reageer