nog steeds geen internet

  • 5 February 2024
  • 3 reacties
  • 53 Bekeken

Bijna een maand geleden heb ik een internetabonnement aangevraagd. Na meerdere niet nagekomen beloftes via de klantenservice heb ik nog steeds geen idee wanneer mijn internet wordt aangesloten en waarom het zo lang duurt. Het betreft een glasvezel aansluiting waarvoor ik wel al het modem heb ontvangen. Maar nog steeds geen afspraak kunnen maken met de installateur. 
 

ik zou graag willen weten wanneer mijn aanvraag wordt aangesloten en waarom het zo lang duurt.

Cal van Odido 2 maanden geleden

Hoi @Lou1997, heel goed dat je aan de bel trekt, ik help je graag om snel je glasverbinding te activeren! Op dit moment is jouw internetlijn eigenlijk al geactiveerd, maar ik vermoed door de oude bewoner. Omdat de opzegging van de internetlijn gepland staat voor 23-02 mogen wij pas op die dag de internetlijn overnemen. Ik begrijp echter uit je bericht dat je al woont op het adres en daarom ga ik direct een verzoek voor je indienen waarmee wij de internetlijn versneld kunnen overnemen. 

Ik zorg dat we hier achteraan gaan voor je, ik hoop je zo versneld aan te kunnen aansluiten op het internet!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Gaat het om een glasvezel aansluiting? En ligt de glasvezel al binnen in je woning?

Gaat het om een glasvezel aansluiting? En ligt de glasvezel al binnen in je woning?

Twee keer ja!

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Lou1997, heel goed dat je aan de bel trekt, ik help je graag om snel je glasverbinding te activeren! Op dit moment is jouw internetlijn eigenlijk al geactiveerd, maar ik vermoed door de oude bewoner. Omdat de opzegging van de internetlijn gepland staat voor 23-02 mogen wij pas op die dag de internetlijn overnemen. Ik begrijp echter uit je bericht dat je al woont op het adres en daarom ga ik direct een verzoek voor je indienen waarmee wij de internetlijn versneld kunnen overnemen. 

Ik zorg dat we hier achteraan gaan voor je, ik hoop je zo versneld aan te kunnen aansluiten op het internet!

Reageer