Nu al spijt. Amateuristische toko.

  • 14 June 2023
  • 5 reacties
  • 124 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 5 reacties

Sjonge sjonge. Speciaal thuis gebleven voor monteur van Guidion die het modem komt installeren, staat er geen signaal op de glasvezelaansluiting. Schijnt heel vaak voor te komen hier in de omgeving. Maar goed, mijn huidige internet-abonnement bij de andere provider loopt eind van de maand af. Zal toch niet zo zijn dat ik dadelijk zonder internet zit… Eigenlijk wil ik er nu gewoon van af van dat T-Mobile; wat een gepruts zeg, stelletje amateurs.

Uiteraard kan de monteur van Guidion hier niets aan doen, ook al wilde de medewerker van de T-Mobile klantenservice beweren dat de ene monteur meer voor mekaar krijgt dan de andere. Maar als er geen signaal op de glasvezel zit kun je hoog en laag springen, maar dan krijg je internet nooit aan de praat natuurlijk. Nee T-Mobile, slechte start en ik heb nu al spijt.

Waqqas 10 maanden geleden

Hallo @moely 

Vóór het einde van de maand zal het vast wel goed komen 👍

Betreft dit glasvezel van Open Dutch Fiber? Op het eigen netwerk mogen de Guidion monteurs niet in de wijkcentrale, ze mogen wel in een KPN wijkcentrale.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @moely 

Vóór het einde van de maand zal het vast wel goed komen 👍

Betreft dit glasvezel van Open Dutch Fiber? Op het eigen netwerk mogen de Guidion monteurs niet in de wijkcentrale, ze mogen wel in een KPN wijkcentrale.

Het is Open Dutch Filber idd.

In ieder geval bedankt voor de snelle reactie en op hoop van zegen.

Als het in de lucht is geef ik wel terugkoppeling.

Nou, bijna eind van de maand en geen internet dus. Zojuist opzegging bij Ziggo ongedaan gemaakt, want geen zin om zonder internet te zitten. Gebruik het ook voor camera en alarm namelijk.

Moet wel zeggen dat ik uitermate vriendelijk ben geholpen door Eric van de klantenservice van T-Mobile die er alles aan probeert te doen om de glasvezellijn actief te krijgen. Belt ook daadwerkelijk terug op de datum/tijdstip die hij noemt. Dat de lijn nog niet actief is ligt in ieder geval niet aan hem en ik heb het met hem te doen dat hij voor T-Mobile werkt die haar zaakjes niet op orde heeft. Hij heeft ook extra data geregeld op mobiele telefoon om via hot-spot te kunnen werken, maar zoals ik boven al aangaf gebruik ik internet ook voor camera en alarm en dan heb je aan een hot-spot niet zo veel. 

Maar het is wel een trieste gang van zaken hoor bij T-Mobile. Ik neem mijn woorden van amateurs en gepruts niet terug. En Waqqas, het zou toch goed komen voor het einde van de maand? Ja dat is het nog niet, maar geloof je het zelf 😂🤣

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @moely welkom op onze Community!

Bedankt voor het delen van je ervaring. Fijn om te horen dat Eric je goed geholpen heeft. Ook ik heb een kijkje genomen en het wachten is nog steeds op Fiber, gisteren de laatste update gehad. Op dit moment ligt het volledig in de handen van Fiber en kan ik er niks aan doen. Ik hoop dat Fiber dit spoedig gaat oppakken en hopelijk nog voor einde van de maand! 

Hey @moely welkom op onze Community!

Bedankt voor het delen van je ervaring. Fijn om te horen dat Eric je goed geholpen heeft. Ook ik heb een kijkje genomen en het wachten is nog steeds op Fiber, gisteren de laatste update gehad. Op dit moment ligt het volledig in de handen bij Fiber en kan ik er niks aan doen. Ik hoop dat Fiber dit spoedig gaat oppakken en hopelijk nog voor einde van de maand! 

Ja inderdaad zijn we daar afhankelijk van. Succes ook!

Reageer