Oddio abonnement kan mijn glasvezel niet toevoegen

  • 13 January 2024
  • 3 reacties
  • 42 Bekeken

1 december aangesloten op het Delta glasvezelnetwerk nu in 2024 zie ik nergens in mijn abonnement deze terug wanneer kunnen we dit verwachten via klantenservice gevraagd maar weten niets. 

Nora van Odido 3 maanden geleden

Hi @ramgool, dankjewel voor de informatie! Deze melding krijg je te zien als jouw rekeningnummer vaker dan één keer in ons systeem staat. Dit kan ik voor je oplossen door tijdelijk een ander rekeningnummer bij ons in het systeem te zetten. Vervolgens kan je het abonnement koppelen aan jouw Mijn Odido account en hier gelijk weer het rekeningnummer terugzetten. Wil je mij een privébericht sturen met een ander rekeningnummer wat ik tijdelijk voor je in het systeem kan zetten? Dan kunnen we er zo voor zorgen dat jij jouw abonnement kan inzien in de app! 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @ramgool, heel hartelijk welkom op de Community! 🙋‍♂️

Bedoel je dat het niet lukt om in Mijn Odido jouw abonnement voor Internet + TV toe te voegen of bedoel je dat jouw abonnement überhaupt nog niet opgeleverd is en je nog offline bent zonder duidelijkheid?

Ik ben 1 december overgegaan van Delta glas naar ODIDO op het net van Delta. Ik kan nergens mijn abonnement zien of bijvoegen dat lukt nergens zie foto wat ik krijg tezien in de app en deze afdruk is via Chrome website van mijn ODIDO. 

 

Reputatie 5
Badge +4

Hi @ramgool, dankjewel voor de informatie! Deze melding krijg je te zien als jouw rekeningnummer vaker dan één keer in ons systeem staat. Dit kan ik voor je oplossen door tijdelijk een ander rekeningnummer bij ons in het systeem te zetten. Vervolgens kan je het abonnement koppelen aan jouw Mijn Odido account en hier gelijk weer het rekeningnummer terugzetten. Wil je mij een privébericht sturen met een ander rekeningnummer wat ik tijdelijk voor je in het systeem kan zetten? Dan kunnen we er zo voor zorgen dat jij jouw abonnement kan inzien in de app! 

Reageer